ACS Athens: Υψηλή αξιολόγηση για τη Διατήρηση της Αριστείας

5109

Στις 21 και  22 Απριλίου, 2016, το ACS Athens διοργάνωσε ακαδημαϊκό συνέδριο όπου παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα πολυετούς έρευνας που είχε πραγματοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς του, στο πλαίσιο πρωτοκόλλου ακαδημαϊκής αξιολόγησης  με τίτλο «Διατήρηση της Αριστείας». Το πρωτόκολλο αξιολόγησης έχει δημιουργηθεί από το Middle States Association for Colleges & Schools (MSA-CESS)  (Οργανισμός Αξιολόγησης Κολλεγίων και Σχολείων των Μεσοπολιτειών των ΗΠΑ). Το συνέδριο απευθύνθηκε σε εκπαιδευτικούς, σε διοικητικά  στελέχη εκπαιδευτικών οργανισμών, σε μαθητές, φοιτητές και γονείς .

Το ACS Athens είναι το πρώτο σχολείο σε διεθνές επίπεδο που αξιολογήθηκε βάση του νέου αυτού πρωτοκόλλου και απέκτησε την πιστοποίηση, αποδείχνοντας έτσι την αποτελεσματικότητα του στην επίτευξη των επιθυμητών και αναμενόμενων υψηλών επιπέδων στις επιδόσεις των μαθητών και την σταθερή ικανότητά του να διατηρεί αυτά τα υψηλά επίπεδα σε βάθος χρόνου.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου οι συμμετέχοντες εισέπραξαν πληθώρα πληροφοριών μέσω των «Ομιλιών Μόρφωσης», την «Αγορά Ιδεών», την «Έκθεση Έρευνας» και τις «Επιδείξεις Μαθητών για το πώς μαθαίνουν». Πάνω από 120 εκπαιδευτικοί του ACS Athens παρουσίασαν πρωτοποριακές πρακτικές και μεθόδους διδασκαλίας μέσα από παρουσιάσεις στο Θέατρο του σχολείου (με τη μορφή TED talks) και βιωματικά workshops, με μοναδικό σκοπό την βελτίωση της μάθησης για όλους τους μαθητές.

Τα θέματα των ενοτήτων ήταν:

  • Εναρμόνιση όλων των προγραμμάτων του σχολείου αλλά και της Ανώτατης Εκπαίδευσης με το μαθητικό προφίλ
  • Σκέψη και συγγραφική δεξιότητα – επικοινωνία δια μέσου των ακαδημαϊκών κλάδων
  • Εννοιολογική διδασκαλία Μαθηματικών
  • Αγγλικά ως Δεύτερη Γλώσσα/Αγγλικά ως Ξένη Γλώσσα
  • Μεθοδολογία i²Flex, το μοντέλο υβριδικής/μεικτής μάθησης του ACS Athens
  • Πρόγραμμα Υποστήριξης Μαθησιακών Θεμάτων
  • Κοινότητα Συνεργατικής Μάθησης Εκπαιδευτικού Προσωπικού – Πρόγραμμα Επαγγελματικής Ανάπτυξης

Μεταξύ των διακεκριμένων καλεσμένων υπήρξαν πρόεδροι, κοσμήτορες, πρυτάνεις, καθηγητές και φοιτητές πανεπιστημίων από την Ευρώπη, την Μέση Ανατολή και τις Ηνωμένες Πολιτείες, δάσκαλοι και επικεφαλής σχολείων καθώς επίσης και  εκπρόσωποι ιδρυμάτων, γονείς και μαθητές.

Σύμφωνα με τα λόγια του Προέδρου του ACS Athens, Δρ Στέφανο Γιαλαμά, «Αυτό το συνέδριο εκδηλώνει σε μεγάλο βαθμό το θεωρητικό πλαίσιο για το πώς ένα ακαδημαϊκό ίδρυμα δημιουργεί ένα νέο μονοπάτι ουσιαστικής μάθησης, και αναπτύσσει επίσης τις επαρκείς και αναγκαίες προϋποθέσεις για την επιτυχή εφαρμογή της εν λόγω δημιουργίας.» Ο Δρ Γιαλαμάς τόνισε επίσης ότι «Ένα σχολείο είναι ικανό να δημιουργήσει νέα γνώση για τη βελτίωση της μάθησης».

Ο Δρ Κέβιν Ρουθ, Γενικός Διευθυντής του ECIS, Ευρωπαϊκό Συμβούλιο  Διεθνών Σχολείων, εντυπωσιασμένος με την παρουσίαση της δουλειάς όλων των εκπαιδευτικών και μαθητών δήλωσε, «Με όλα αυτά που έχω δει σήμερα από τους εκπαιδευτικούς του ACS Athens, θα ήθελα να επιβεβαιώσω την θέση του Δρ Γιαλαμά με ένα ηχηρό «Ναι!».

Εκ μέρους του Οργανισμού Αξιολόγησης Κολλεγίων και Σχολείων των Μεσοπολιτειών των ΗΠΑ, η Δρ. Τζέιν Προύιτ, επαίνεσε το ACS Athens για τα παραγωγικά αποτελέσματα της έρευνας, την επιτυχία του πρώτου διεθνούς συνέδριου «Διατήρηση Αριστείας», και την εστίασή του στους μαθητές ως αρχιτέκτονες της δικής τους μάθηση.

Όπως δηλώνει ο Δρ. Γιαλαμάς, «Το πρωτόκολλο “Διατήρηση της Αριστείας” αποτελεί μια παρακαταθήκη για τις μέλλουσες γενιές των μαθητών του ACS Athens».

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ