Famous Grouse: Στηρίζει δημιουργικές ιδέες

Το δημοφιλές σκωτσέζικο ουίσκι The Famous Grouse, παρουσιάζει τη νέα του καμπάνια “Become Famous For A Reason” και δίνει την ευκαιρία σε κάθε δημιουργική ιδέα να αναδειχθεί μέσα από το famousforareason.gr. Ένας μεγάλος νικητής θα έχει την ευκαιρία να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα.

Ο καθένας από εμάς μπορεί να μοιραστεί τη δική του famous for a reason ιδέα ή project που θα ήθελε να υλοποιήσει στο famousforareason.gr, μέχρι τις 31 Δεκέμβρη. Οι οκτώ ιδέες που θα ξεχωρίσουν, θα παρουσιαστούν από τους εμπνευστές τους σε video, που θα δημιουργήσει το Τhe Famous Grouse για κάθε υποψήφιο και τα οποία θα είναι διαθέσιμα στην πλατφόρμα για ψηφοφορία. Το κοινό θα αναδείξει την καλύτερη ιδέα, η οποία θα γίνει πραγματικότητα. O μεγάλος νικητής θα λάβει ένα σημαντικό χρηματικό ποσό που θα τον στηρίξει στην προσπάθειά του να γίνει «Famous For A Reason» και θα έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει την ιδέα του στο TEDx Θεσσαλονίκης.

Πρόσωπο της καμπάνιας «Become Famous For A Reason» είναι ο ηθοποιός Νίκος Κουρής, ο οποίος την παρουσίασε χθες σε ένα event εμπνευσμένο από τις πραγματικές ιστορίες ανθρώπων που χάρη στα επιτεύγματά τους έγιναν «Famous For A Reason». Αυτοί είναι οι δύο ambassadors της καμπάνιας και συνοδοιπόροι σε αυτό το ταξίδι, ο διευθυντής του Design Lobby και κυνηγός ταλέντων Βασίλης Μπαρτζώκας, και ο διεθνούς φήμης τζαζίστας Δημήτρης Βασιλάκης. Οι δικές τους ιστορίες αποτελούν όχημα για όποιον θέλει να διεκδικήσει την αναγνώριση της ιδέας που θα τον κάνει «Famous For A Reason».

Η επικοινωνία της καμπάνιας, τόσο σε digital περιβάλλον όσο και στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο, αναδεικνύει τα δύο πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που έκαναν τη φήμη αυτού του σκωτσέζικου ουίσκι να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο: τον εξαιρετικά ισορροπημένο χαρακτήρα και τη μοναδικά απαλή γεύση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ