Η έκθεση, που πραγματοποιήθηκε από τα Europanel και Flamingo για λογαριασμό του FMCG κολοσσού, εστίασε σε 20.000 ενήλικους από πέντε αγορές (Βραζιλία, Ινδία, Τουρκία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ) κι έθεσε το ερώτημα σχετικά με τον βαθμό που οι ανησυχίες τους περί αειφορίας και βιωσιμότητας επηρεάζουν τις επιλογές τους, τόσο σε in-store όσο σε αγορές από το σπίτι.
Τελευταία Νέα
Δημοφιλή Νέα
Volvo Cars: Χρήση βιοαερίου για τη δημιουργία του πρώτου κλιματικά ουδέτερου...
Το εργοστάσιό της Volvo Cars στο Τάιτσου έκανε μετάβαση σε λειτουργία με βιοαέριο και αποτελεί πλέον την πρώτη μονάδα παραγωγής στην Κίνα που επιτυγχάνει...