Randstad: Αύξηση εσόδων και κέρδους στο γ’ τρίμηνο

86

Η Randstad παρουσίασε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το γ’ τρίμηνο.

Τα βασικά σημεία

  • Έσοδα ύψους 5.872 εκ. ευρώ. Αύξηση της οργανικής ανάπτυξης κατά 9%. Αύξηση μεικτού κέρδους κατά 7.7%.
  • Αύξηση των εσόδων κατά 11% στην Ευρώπη, σταθερό ποσοστό στην Αμερική και 10% στον υπόλοιπο κόσμο.
  • Το περιθώριο μεικτού κέρδους έφτασε το 20.1%. Σταθερό οικονομικό κλίμα. Τα έσοδα από τις υπηρεσίες  μόνιμης απασχόλησης σημείωσαν αύξηση 10%.
  • Τα οργανικά έξοδα σημείωσαν αύξηση 5% (δεύτερο τρίμηνο του 2017: +5%)  ICR > 40%.
  • Το περιθώριο EBITA έφτασε τα 288 εκ. ευρώ, φτάνοντας το 4.9% (συμπεριλαμβανομένου -/- 50 μονάδες για ψηφιακές επενδύσεις και για επιπτώσεις στην εργασία)
  • Παγκόσμια επιτυχημένη έναρξη του νέου μας brand, ‘Human Forward’.
  • Οι ψηφιακές διαδικασίες σε εξέλιξη. Ημέρα  Κεφαλαιαγοράς στο Λονδίνο στις 21 Νοεμβρίου 2017.
  • Τα οικονομικά μεγέθη στις αρχές Οκτωβρίου υποδεικνύουν τη συνέχεια της ίδιας τάσης του τρίτου τριμήνου.
  • Monster: Η χάραξη των στρατηγικών διαδικασιών σε εξέλιξη. Σε εφαρμογή το πρόγραμμα βελτίωσης κόστους.

“Η αύξηση των οργανικών εσόδων για το τρίτο τρίμηνο παρέμεινε ανθεκτική , συγκριτικά με αυτή του προηγούμενου τριμήνου”, αναφέρει ο CEO της Randstad Jacques van den Broek και συνεχίζει: “Η ισχυρή δυναμική στην Ευρώπη συνεχίζεται, υποστηριζόμενη από τις ψηφιακές καινοτομίες, την ίδια στιγμή που η ανάπτυξη στην Αμερική παρέμεινε σταθερή, εάν υπολογίσουμε τις συνέπειες του κυκλώνα. Ταυτόχρονα, παρουσιάσαμε το νέο μας brand positioning με επίκεντρο τη στρατηγική ‘Tech & Touch’. Εφαρμόζουμε τις ψηφιακές καινοτομίες ώστε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας και να κάνουμε τις υπόλοιπες διαδικασίες πιο απλές και πιο αποδοτικές. Θέλουμε να αποκτήσουμε μία πιο ολοκληρωμένη εικόνα βασισμένη σε δεδομένα, αναγνωρίζοντας, ταυτόχρονα, την επίδρασή τους ώστε να ωθήσουμε τους ανθρώπους να επικεντρωθούν στον πολυτιμότερο παράγοντα – την ανθρώπινη επαφή. Έτσι, είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω το νέο μας brand, Human Forward”.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here