ΜΕΓΑ: Νέα κοινωνική καμπάνια για έφηβες

Η εφηβεία μπορεί να είναι μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδος στη ζωή μιας έφηβης. Οι αλλαγές, μέσα και έξω, μπορεί να επηρρεάσουν την αυτοεκτίμησή της.  H κοινωνική αποδοχή και η δημοτικότητα είναι πολύ σημαντικές για εκείνη και συνήθως εξαρτώνται από την εικόνα της.

Για αυτό συχνά, μια έφηβη διστάζει να δείξει ποια είναι αληθινά. Πόσο μάλιστα στα social media. Όπου φίλτρα, εφέ, και ώρες προετοιμασίας για μια σέφλι, έχουν καταργήσει τη διάκριση μεταξύ αληθινού και ψεύτικου, σηκώνοντας τον πήχη των στάνταρντς ακόμα πιο ψηλά και δυσκολεύοντας τα έφηβα κορίτσια να δείξουν τον αληθινό τους εαυτό.

Η 100% ελληνική εταιρεία ΜΕΓΑ, που πάντα βρίσκεται δίπλα μας με προϊόντα εμπιστοσύνης, δεν θα μπορούσε να μείνει αμέτοχη απέναντι σε αυτό το παγκόσμιο φαινόμενο. Γι’ αυτό με όχημα το αγαπημένο brand προϊόντων γυναικείας υγιεινής EveryDay μας λέει: You are perfect anyway. Stay #RealEveryDay.

Μιλώντας σε όλες τις γυναίκες, ειδικότερα όμως στα νεαρά κορίτσια, η EveryDay ξεκίνησε πρόσφατα μία καμπάνια ευαισθητοποίησης για την αξία του να είμαστε αληθινές. Με motto της το #RealEveryDay η EveryDay μας προτρέπει να κοιτάξουμε μέσα μας και να έρθουμε σε επαφή με τον αληθινό μας εαυτό, τα αληθινά μας συναισθήματα και τις αληθινές μας αξίες.

Ειδικότερα το brand EveryDay, προτρέπει τα νέα κορίτσια να είναι #RealEveryDay γιατί η αλήθεια είναι ελευθερία και η ελευθερία είναι ευτυχία. Σκοπός της κοινωνικής αυτής καμπάνιας είναι να δημιουργήσει ένα κίνημα που θα δώσει στις έφηβες την έμπνευση που χρειάζονται για να πιστέψουν στον εαυτό τους.

Στηρίζοντας τα κορίτσια από την έναρξη της περιόδου τους και σε κάθε τους βήμα, η EveryDay δίνει ένα μήνυμα απελευθέρωσης και υπογραμμίζει το ότι νοιώθουμε άνετα όταν είμαστε ο εαυτός μας.

Βασικό όχημα της καμπάνιας είναι η επανεκτέλεση και διασκευή (remake) του τραγουδιού του Γιώργου Θεοφάνους με τίτλο «Μάτια μου» που κυκλοφορεί από την Panik Records. Το τραγούδι του Γιώργου Θεοφάνους ερμηνεύει το ανερχόμενο boyband «TAG» που, μετά τους ONE, αποτελεί το νέο μουσικό του project. Μαζί τους και ο ταλαντούχος ράπερ MIKE ο οποίος «μιλά» με τον δικό του μοναδικό τρόπο, για τα αληθινά κορίτσια. Η νέα επιτυχία παίρνει μορφή μέσα από μία ιστορία αγάπης σκηνοθετημένη από τον John Sigala και καλεί τα κορίτσια να είναι #RealEveryDay.

Συγχρόνως, η EveryDay ενώνει τις δυνάμεις της και με τις vloggers Fraoules22 (Αντωνία Δημητριάδου και Κατερίνα Οδοντοπούλου). Τα δύο κορίτσια, με φρεσκάδα και αμεσότητα, δημιουργούν mini #RealEveryDay episodes τα οποία έχουν ως στόχο την ανάπτυξη του concept. Έτσι μέσα από θέματα που σχετίζονται με την εφηβεία (σχέσεις, αλλαγές στο σώμα, η πρώτη περίοδος, όνειρα, στόχοι, συμπεριφορές) αλλά και με την ψυχολογία των νεαρών κοριτσιών, η EveryDay δια στόματος Fraoules22 μας λέει: You are perfect anyway. Stay #RealEveryDay.

Όλη η καμπάνια υποστηρίζεται με tailor-made posts και περιεχόμενο στο Facebook, Instagram και YouTube της EveryDay αλλά και στα social media κανάλια της Panik Records, των TAG, του ΜΙΚΕ και Fraoules 22.

Όπως χαρακτηριστικά τονίζει εκπρόσωπος της εταιρείας ΜΕΓΑ: «Σε έναν κόσμο που απογειώνει το fake με δυσάρεστες επιπτώσεις για τον ψυχισμό των γυναικών, στην EveryDay πιστεύουμε ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο απελευθερωτικό από το να είσαι ο εαυτός σου. Στηρίζοντας τις γυναίκες σε κάθε φάση της ζωής τους, μαθαίνουμε στα νέα κορίτσια να είναι #RealEveryDay γιατί η ομορφιά κρύβεται στη μοναδική αλήθεια της καθεμιάς από εμάς».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ