Συνεχίζουν μαζί AXA και Πάνος Μυλωνάς

Για τρίτη συνεχόμενη σχολική χρονιά συνεχίζεται η εκπαίδευση μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» με την υποστήριξη της ΑΧΑ Ασφαλιστικής.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ονομάζεται «Κάντο-Σωστά», υλοποιείται από εξειδικευμένους εκπαιδευτές του Ινστιτούτου και διαρκεί 2 διδακτικές ώρες. Συνολικά περιλαμβάνει 3 κύρια μέρη:

▪    Συζήτηση και παρουσίαση θεμάτων για την πρόληψη τροχαίων συμβάντων στις νεαρές ηλικίες.
▪    Ανάλυση ειδικών videos από τους μαθητές με την καθοδήγηση των εκπαιδευτών.
▪    Απάντηση ενός online ερωτηματολογίου από τους μαθητές στο www.kantososta.gr, στόχος του οποίου είναι η ολοκλήρωση της εκπαίδευσης στο σπίτι με ηλεκτρονικό και διαδραστικό τρόπο.

Από τον Σεπτέμβριο του 2013 μέχρι σήμερα, η ΑΧΑ και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας έχουν ήδη εκπαιδεύσει 4.000 μαθητές σε 30 σχολικές μονάδες. Στόχος του συγκεκριμένου προγράμματος είναι μέχρι τον Ιούνιο του 2014 να εκπαιδευτούν 5.000 μαθητές.

Καθηγητές, Διευθυντές σχολείων και οι ίδιοι οι μαθητές δηλώνουν ενθουσιασμένοι με το πρόγραμμα, καθώς περνάει σημαντικά μηνύματα, βασιζόμενο στην αλληλεπίδραση και την πολύπλευρη συζήτηση.
Κάποια από τα θετικά σχόλια ανατροφοδότησης των καθηγητών και των μαθητών είναι τα παρακάτω:

▪    «Μετά από το πρόγραμμα, τα παιδιά μπορούν να μεταδώσουν στους μεγαλύτερους πολλά βασικά στοιχεία για την ασφαλή οδήγηση».
▪    «Η ζωντάνια της παρουσίασης, η ορθή και αναλυτική πληροφόρηση κράτησε πολύ ψηλά το ενδιαφέρον των παιδιών».
▪    «Οι μαθητές προβληματίζονται και δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον».
▪    «Η ειλικρινής αναγνώριση της ευθύνης του ατόμου στην πρόκληση ατυχημάτων και η ποιότητα στη διάλεξη, δημιούργησαν πιο ώριμους χρήστες των δρόμων».

Η ΑΧΑ και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας, δίνουν ιδιαίτερη βάση στην άρτια υλοποίηση και αξιολόγηση του προγράμματος, καθώς τα τροχαία συμβάντα αποτελούν την πρώτη αιτία θανάτου για τους νέους 15-29 ετών στην Ελλάδα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ