Η Coca–Cola, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της στην προώθηση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας, στήριξε για 4η συνεχόμενη χρονιά το TEDxAthens, το παγκοσμίως γνωστό συνέδριο που βοηθάει στη διάδοση ιδεών και ιστοριών που προσφέρουν έμπνευση και δίνουν ώθηση για να προχωρήσουμε μπροστά. Με κεντρικό θέμα «Αφετηρίες/Origins», στο κατάμεστο Θέατρο Παλλάς, το φετινό συνέδριο μας προσκάλεσε να θυμηθούμε τις δικές μας αφετηρίες, να σκεφτούμε πως επηρέασαν τις αποφάσεις μας αλλά και καθόρισαν την πορεία μας. Η φετινή θεματική της διοργάνωσης ενσάρκωσε με τον καλύτερο τρόπο τη νέα καμπάνια της Coca-Cola “Taste the Feeling”, η οποία έρχεται να μας υπενθυμίσει τη δική της αφετηρία και το λόγο που την αγαπήσαμε από την πρώτη στιγμή: για τη μοναδική και απαράμιλλη γεύσή της!
Η Coca–Cola υποδέχτηκε το κοινό στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της στο City Link, προσφέροντας του μοναδικές Coca–Cola στιγμές. Περισσότεροι από 1.500 επισκέπτες που πέρασαν κατά τη διάρκεια της ημέρας, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ζωντανά τις ομιλίες της κεντρικής αίθουσας και ταυτόχρονα να ανακαλύψουν τη νέα εποχή της μάρκας μέσα από την καμπάνια “Taste the Feeling”. Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Coca–Cola ενώνει την Coca-Cola, την Coca-Cola Light και την Coca-Cola Zero κάτω από τη δημιουργική καμπάνια “Taste the Feeling”, που σκοπό έχει να φέρει κοντά την οικογένεια των προϊόντων της Coca-Cola, να έρθει κοντά στους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο και να τους υπενθυμίσει την απόλαυση μιας παγωμένης Coca-Cola, με ή χωρίς θερμίδες, με η χωρίς καφεΐνη.
Οι εκατοντάδες παρευρισκόμενοι γνώρισαν από κοντά τη νέα καμπάνια, μέσα από ειδικές οθόνες που πρόβαλλαν τo νέο τηλεοπτικό σποτ καθώς και όλο το δημιουργικό υλικό που δημιουργήθηκε παγκοσμίως, για τις ανάγκες της προώθησης της καμπάνιας.