Στις 2 Ιουνίου 2016 για 6η συνεχή χρονιά, 18.500 εργαζόμενοι της Pernod Ricard σε όλο τον κόσμο άφησαν για λίγο τα γραφεία τους προκειμένου να πραγματοποιήσουν μια σειρά πράξεων κοινωνικής υπευθυνότητας. Τα 85 υποκαταστήματα της Pernod Ricard, με τη συνεργασία μη κυβερνητικών οργανώσεων, υλοποίησαν μια σειρά από πρωτοβουλίες για την ενίσχυση των τοπικών κοινοτήτων. Συνολικά, μέσα σε ένα 24ωρο ολοκληρώθηκαν περισσότερες από 100 δράσεις παγκοσμίως.
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και για τη φετινή χρονιά στο πλαίσιο του Προγράμματος “Responsib’All Day” της Pernod Ricard, οι εργαζόμενοί της έγιναν πρεσβευτές πρώτης γραμμής των δεσμεύσεων που έχει αναλάβει ο Όμιλος στο πλαίσιο του προγράμματος της Κοινωνικής της Υπευθυνότητας, οι οποίες εστιάζουν στους παρακάτω τέσσερις βασικούς τομείς: τη διάδοση του μηνύματος για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ, τη δυνατότητα υλοποίησης πρωτοβουλιών από τους υπαλλήλους της εταιρείας, την προστασία του πλανήτη μας και την ανάπτυξη των τοπικών κοινοτήτων. Για το σκοπό αυτό, φέτος, δόθηκε έμφαση στην οικοδόμηση και ανακαίνιση χώρων διαβίωσης προς όφελος των τοπικών κοινοτήτων με στόχο τη δημιουργία χώρων συνάντησης για τα μέλη των τοπικών κοινωνιών, όπου οι πολίτες θα μπορούν να συγκεντρώνονται, να συνομιλούν και να μοιράζονται διάφορα νέα τους. Με δράσεις σαν και αυτήν γίνεται πραγματικότητα το όραμα του Ομίλου, «Créateurs de convivialité», το οποίο προωθεί τη συνοχή των μελών των τοπικών κοινοτήτων.
Στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του Προγράμματος «Responsib’All Day» οι εργαζόμενοι της Pernod Ricard υλοποίησαν 3 δράσεις σε 3 διαφορετικές πόλεις της χώρας. Η πρώτη ενέργεια πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, και πιο συγκεκριμένα στην περιοχή της Παλλήνης, με τη συμμετοχή 60 εργαζομένων. Στόχος της ήταν να μετατραπεί ένα παλιό σχολείο σε έναν χώρο που θα χρησιμοποιηθεί από το δήμο Παλλήνης για να στεγάσει κτίρια κοινωνικής πρόνοιας, όπως κοινωνικό παντοπωλείο, σχολείο δεύτερης ευκαιρίας και κοινωνικό φαρμακείο. Η δεύτερη ενέργεια πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου σε συνεργασία με το δήμο Θέρμης και με τη συμμετοχή 13 εργαζομένων, έγινε διανομή ειδών ανάγκης (ρούχα, βιβλία κλπ.) σε άπορους. Η τρίτη ενέργεια, πραγματοποιήθηκε στη Μυτιλήνη, όπου 19 εργαζόμενοι, βοήθησαν στην κατασκευή ενός mini γηπέδου ποδοσφαίρου (3×3) για τα παιδιά των προσφύγων.
Κλείνοντας, αξίζει να αναφερθούμε στα πορίσματα της έρευνας που διενεργήθηκε από την εταιρεία Towers Watson σε 18.500 υπαλλήλους της Pernod Ricard. Σύμφωνα με αυτά το 95% των εργαζομένων δήλωσαν πως νιώθουν υπερήφανοι που εργάζονται για μια εταιρία όπως η Pernod Ricard, ενώ το 93% απάντησε ότι υποστηρίζουν απόλυτα τις αξίες που προωθεί και ακολουθεί ο Όμιλος. Τέλος, το 90% θεωρούν ότι η εταιρία τους είναι μια επιχείρηση που λειτουργεί ακολουθώντας κανόνες κοινωνικής υπευθυνότητας.