Lidl Ελλάς: Απολογισμός υπηρεσιών στους πληγέντες της Ανατολικής Αττικής

Την Παρασκευή 5 Οκτωβρίου παρουσιάστηκε ο απολογισμός των υπηρεσιών και των δράσεων που πραγματοποιήθηκαν για την κάλυψη των αναγκών των πληγέντων από το εξειδικευμένο προσωπικό και τους εθελοντές του Οργανισμού  «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

Σε συνεργασία με το ΧτΠ, η Lidl Ελλάς στη διάθεση του κόσμου το Κέντρο Στήριξης του Ν. Αττικής, προσφέροντας ψυχολογική υποστήριξη με τη βοήθεια ειδικών στους πληγέντες, τη μεταφορά του κόσμου με οχήματα του συλλόγου από το Δημαρχείο της Ραφήνας στο Κέντρο Στήριξης, αλλά και προϊόντα για την προσωρινή τους στήριξη.

Από το 2015 η εταιρεία διέθεσε στον οργανισμό «το Χαμόγελο του Παιδιού» ακίνητο για τους σκοπούς της Οργάνωσης, προχωρώντας αρχικά σε μια σειρά κατασκευαστικών εργασιών. Σε μηνιαία βάση καλύπτει όλα τα λειτουργικά έξοδα του Κέντρου Στήριξης τα οποία ανέρχονται σε περίπου 4.000€, ενώ η επένδυση αυτή ξεπερνά μέχρι στιγμής τις 450.000 Ευρώ. Παράλληλα έχει παραχωρήσει στον οργανισμό δύο επαγγελματικά αυτοκίνητα, τα οποία επισκέπτονται καθημερινά καταστήματά της και λαμβάνουν προϊόντα για την κάλυψη των αναγκών όλων των σπιτιών φιλοξενίας του ΧτΠ στο νομό Αττικής και στη Βόρεια Ελλάδα. Τα προϊόντα αυτά, τρόφιμα και μη τρόφιμα, ξεπερνούν σε αξία τις 500.000 ευρώ από την έναρξη του κέντρου μέχρι σήμερα.

«Μια από τις βασικές αρχές λειτουργίας της Lidl Eλλάς, από την ίδρυσή μας μέχρι και σήμερα, πέρα από τη συνεισφορά στην κοινωνία μέσω υπεύθυνων δράσεων, αποτελεί η ανάπτυξη και διατήρηση μακροχρόνιων σχέσεων με τους συνεργάτες μας.  Στο πλαίσιο αυτό, συνεχίζουμε να στηρίζουμε το συγκεκριμένο φορέα και προχωράμε στην αναβάθμιση του Κέντρου Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας του Ν. Αττικής καλύπτοντας τις ανάγκες περισσότερων οικογενειών που αντιμετωπίζουν προβλήματα διαβίωσης», δήλωσε μεταξύ άλλων η Υπεύθυνη Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Lidl Eλλάς, Κωνσταντίνα Δεληαργύρη, στο  πλαίσιο της συνάντησης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ