Όμιλος Σαράντη – ΑΒ Βασιλόπουλος: Υποστηρίζουν την ενέργεια Ζήσε και Offline

Ο Όμιλος Σαράντη, πιστός στη δέσμευσή του για στήριξη της ελληνικής κοινωνίας, ενώνει τις δυνάμεις του με την ΑΒ Βασιλόπουλος & το ΚΕΘΕΑ και μέσω των brands του υποστηρίζει την αντιμετώπιση κοινωνικών ζητημάτων όπως είναι ο εθισμός των παιδιών στο διαδίκτυο και τις οθόνες.

 

Ο Όμιλος Σαράντη και η ΑΒ Βασιλόπουλος, με γνώμονα την φιλοσοφία τους για προστασία, φροντίδα και αξιοπιστία, στηρίζουν την ενέργεια «ζήσε και off line» του ΚΕΘΕΑ προσφέροντας ενημέρωση και υποστήριξη στους νέους και σε όσους το έχουν ανάγκη. Απώτερος στόχος της δράσης είναι να επικοινωνηθεί εύστοχα στις οικογένειες η ισορροπία που πρέπει να έχουμε στη χρήση της οθόνης & των τεχνολογικών μέσων.

Με ένα άμεσο μήνυμα «ζήσε και offline»,προτρέπεται η συνετή χρήση αλλά ΟΧΙ η κατάχρηση. Ο Όμιλος Σαράντη και η ΑΒ Βασιλόπουλος, θα στηρίξουν το έργο ευαισθητοποίησης του ΚΕΘΕΑ, μέσω επικοινωνίας και χρηματικής συνεισφοράς για αγορά υλικοτεχνικού εξοπλισμού, παρουσίαση & διοργάνωση ενημερωτικών σεμιναρίων, αλλά και για τη δημιουργία digital υλικού επικοινωνίας του φορέα.

Ο καταναλωτής, αγοράζοντας προϊόντα του Ομίλου Σαράντη Noxzema, Bioten, Carroten, STR8, Koleston, Wellaflex, Orzene, Wash & Go, Vidal, Strep, Sanitas, AVA, Afroso, Teza συμμετέχει στην πραγματοποίηση δωρεάς προς το ΚΕΘΕΑ. Τόσο ο Όμιλος Σαράντη όσο και η ΑΒ Βασιλόπουλος θα συνεχίσουν το έργο της εταιρικής κοινωνικής τους ευθύνης αποσκοπώντας οι δράσεις τους να έχουν θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία.