CSL Behring: Απολογισμός της καμπάνιας «Ξεκλείδωσε τη Ζωή»

«Ξεκλείδωσε τη Ζωή», ονομάζεται η καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης από τη CSL Behring για την Αιμορροφιλία η οποία ξεκίνησε στις 11/06/2020, υπό την αιγίδα του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών.

Το μήνυμα της καμπάνιας της CSL Behring «Ξεκλείδωσε τη ζωή» με κεντρικό σημείο αναφοράς το δακτυλικό αποτύπωμα, ενθαρρύνει τους ασθενείς με το μοναδικό τους αποτύπωμα να ανακαλύψουν και να «ξεκλειδώσουν» νέες δυνατότητες και εμπειρίες, ώστε  να ζουν το «σήμερα» πιο ελεύθερα. Με οδηγό τη μοναδικότητα τους να ακολουθούν τα όνειρα τους, τις προσωπικές τους επιθυμίες, αναδεικνύοντας τα ιδιαίτερα ταλέντα και δεξιότητές τους.

Η καμπάνια με τη δημιουργία τεσσάρων διαφορετικών mini videos με πραγματικές ιστορίες ασθενών κατάφερε να «ξεκλειδώσει» τις ζωές τους, αφήνοντας το μοναδικό τους αποτύπωμα. Οι ιστορίες αφορούν στην καθημερινότητα των ασθενών και την προσπάθειά τους να αντιμετωπίζουν τη νόσο και παράλληλα να συνδυάζουν τις επιθυμίες τους, να εκφράζουν τις ανάγκες τους, τα ταλέντα τους και να σχεδιάζουν το μέλλον τους χωρίς φόβο και περιορισμούς.

Οι ρόλοι διαφορετικοί -μα τόσο καθημερινοί:  η μητέρα που στηρίζει το παιδί της, ο αθλητής έφηβος, ο ταλαντούχος νεαρός μουσικός, ο ενήλικας ιατρός της προσφοράς, όλοι με οινό σημείο αναφοράς την επιθυμία τους να ακολουθήσουν  τα όνειρά τους και ένα μοναδικό μονοπάτι ζωής αναδεικνύοντας τα ταλέντα τους, χωρίς φόβους και περιορισμούς.

Για το σχεδιασμό και την υλοποίηση των τεσσάρων mini videos της καμπάνιας «Ξεκλείδωσε τη Ζωή» απαιτήθηκαν 6 ημέρες γυρισμάτων σε 7 διαφορετικές τοποθεσίες (εσωτερικούς & εξωτερικούς χώρους), με την εξαιρετική συνεργασία μίας ομάδας που εκτός των ηθοποιών που έλαβαν μέρος στην καμπάνια απαρτίζονταν από 23 καταξιωμένους συντελεστές  που συμμετείχαν  στη συγγραφή των κειμένων, των σεναρίων και τη σκηνοθεσία.

Η προβολή της καμπάνιας -άμεσα συνδεδεμένη με τις νέες δυνατότητες της σύγχρονης εποχής και το «σήμερα»- έδωσε την ευκαιρία στον επισκέπτη μέσω των ψηφιακών λύσεων σε  YouTube channel (πατήστε επάνω)  #xeklidosetizoi και σε microsite (πατήστε επάνω) http://www.xeklidosetizoi.com να «πλοηγηθεί» στην καμπάνια, «προκαλώντας» τη συμμετοχή του, την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση για την αιμορροφιλία και συνεχίζει να αποτελεί σημείο αναφοράς προβολής της καμπάνιας.

Με τις ψηφιακές επιλογές  επικοινωνίας των 30 ημερών ενεργής προβολής, η καμπάνια αποκόμισε 4.727 YouTube Channel Viewers και 5.881.806 impressions σε ψηφιακά μέσα προβολής και έντυπα μέσα.

«Η καμπάνια «Ξεκλείδωσε τη Ζωή» αποτελεί έκφραση της μακροχρόνιας δέσμευσης και υπόσχεσης της CSL Behring στους ασθενείς με αιμορροφιλία για δράσεις που οδηγούν στην καθημερινή βελτίωση της ποιότητας ζωής τους. Στόχος μας, σε συνεργασία με το Σύλλογο Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών, είναι να υποστηρίξουμε και να ενθαρρύνουμε τους ασθενείς με αιμορροφιλία να σχεδιάζουν το μέλλον τους χωρίς φόβο και περιορισμούς εκπληρώνοντας τα όνειρά τους», τόνισε η κ. Μαριάννα Κωνσταντινίδη – Γενική Διευθύντρια της CSL Behring στην Ελλάδα.

Οι πραγματικές ιστορίες που προβλήθηκαν μέσω της καμπάνιας «Ξεκλείδωσε τη Ζωη», αποτέλεσαν σημαντικό σημείο ευαισθητοποίησης, ώστε το ευρύ κοινό να ενημερωθεί για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς με αιμορροφιλία στην καθημερινότητά τους. Παράλληλα, η καμπάνια στέλνει ένα μήνυμα αισιοδοξίας και ενθάρρυνσης στους ασθενείς με αιμορροφιλία να «ξεκλειδώσουν» τις προσωπικές επιθυμίες και να αφήσουν το μοναδικό αποτύπωμά τους», τόνισε ο Αλέξης Περδίκης, Γραμματέας του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών.