H&M: Νέα παγκόσμια καμπάνια για την υποστήριξη των προτύπων του σήμερα

Η H&M ξεκινά μια νέα παγκόσμια πρωτοβουλία για την ανακάλυψη και την υποστήριξη προτύπων που ανήκουν στη νέα γενιά, διαπρέποντας σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα.

Τα παιδιά σήμερα είναι πιο ενημερωμένα, αφοσιωμένα και ικανά από ποτέ. Υπάρχουν αμέτρητα παραδείγματα της νέας γενιάς που αναλαμβάνουν δράση για να κάνουν τον κόσμο μας έναν καλύτερο μέρος, καλύπτοντας ένα κενό που άφησαν εκείνοι που συνήθως έχουν την προσοχή μας, οι ενήλικες. Σε μια εποχή κοινωνικών και περιβαλλοντικών προκλήσεων, οι ηγετικές ικανότητες είναι πιο σημαντικές από ποτέ. Αυτή η θεμελιώδης ανάγκη ενέπνευσε την εταιρεία να διερευνήσει πώς θα μπορούσε να διαδραματίσει ρόλο στην υποστήριξη των προτύπων που πολλές φορές βρίσκονται μπροστά στα μάτια μας και διαμορφώνουν το μέλλον μας.

Μέσω της πρωτοβουλίας αυτής, η H&M θα διηγηθεί και θα αναδείξει τις ιστορίες νέων από όλο τον κόσμο που φέρνουν την αλλαγή. Η εταιρεία επιδιώκει συστηματικά να υποστηρίζει, να βελτιώνει και να συμβάλλει σε ένα καλύτερο μέλλον τόσο για τα παιδιά όσο και τους γονείς. Πιστεύουμε ότι ο κόσμος πρέπει να αγκαλιάσει το αισιόδοξο, συνεργατικό και ελεύθερο πνεύμα των παιδιών.

«Ως εταιρεία που αντιπροσωπεύει την πρόοδο, αισθανόμαστε μια ευθύνη να αξιοποιήσουμε το μέγεθός μας για να οδηγήσουμε την αλλαγή του σήμερα και του μέλλοντος», λέει ο Pascal Brun, Global Sustainability Manager της H&M. «Θέτουμε φιλόδοξους στόχους να λειτουργούμε με γνώμονα την ισότητα και τη βιωσιμότητα, για έναν καλύτερο κόσμο για τις μελλοντικές γενιές. Στο πλαίσιο αυτό κινείται και η απόφαση μας να ενισχυθούν οι φωνές των προτύπων που κάνουν τη διαφορά σήμερα: οι φωνές των παιδιών.

Η H&M συνεργάστηκε με τον διπλά υποψήφιο για Όσκαρ σκηνοθέτη Bryan Buckley και δημιούργησε μια ταινία μικρού μήκους με στόχο να κάνει τον κόσμο να μιλήσει και να επανεξετάσει τα πρότυπα που είχε μέχρι τώρα. Η ταινία προβάλλει πρωτοβουλίες, άλλες μικρές και άλλες μεγάλες, που βελτιώνουν τον κόσμο μας. Σκοπός της είναι να αναδείξει τον τρόπο που οι νέοι βλέπουν τους ενήλικες σήμερα, φέρνοντας την ίδια στιγμή στο προσκήνιο την κεντρική ιδέα ότι οι ηγετικές ικανότητες και η ανάγκη για αλλαγή που χρειαζόμαστε, βρίσκονται μέσα τους.

Με γνώμονα τη διαρκή πρόοδο, η H&M θέτει το ερώτημα αν πρέπει να ξανασκεφτούμε τα πρότυπά μας και προσκαλεί και άλλους να συμμετάσχουν στο κίνημα, φέρνοντας στο προσκήνιο τα παιδιά, ως πρότυπα που όλοι πραγματικά χρειαζόμαστε και από τα οποία μπορούμε να διδαχθούμε. Θέλουμε να ενθαρρύνουμε τον κόσμο να μοιραστεί τις δικές του ιστορίες προτύπων ως πηγή έμπνευσης και να βάλουμε στο επίκεντρο τα παιδιά που κάνουν εμάς τους ενήλικες να νιώθουμε «μικροί» μπροστά τους. Για να συμμετάσχετε κι εσείς στο κίνημα, επισκεφθείτε την ψηφιακή πλατφόρμα εδώ και καταθέστε το δικό σας αξιοσημείωτο πρότυπο. Αργότερα μέσα στη χρονιά, η H&M θα αναδείξει τις προσπάθειές των παιδιών και θα ευαισθητοποιήσει την ευρύτερη κοινότητα για να υποστηρίξει το έργο τους.

«Αυτό είναι κάτι μεγαλύτερο από το να ανακαλύψουμε απλά μερικά υπέροχα παιδιά. Πρόκειται ουσιαστικά για την αξιοποίηση της δύναμης του παγκόσμιου οικοδομήματός μας, ώστε να κάνουμε πραγματικότητα το όραμά μας», λέει ο Pascal Brun.

Μάθετε περισσότερα και δείτε την ταινία της καμπάνιας στην ψηφιακή πλατφόρμα εδώ.