DHL: Συνεργάζεται με τους με τους Coldplay για να κάνουν την περιοδεία τους όσο το δυνατόν πιο βιώσιμη

Κάθε παγκόσμια μουσική περιοδεία απαιτεί εντατική προετοιμασία και απαιτητικά logistics. Ωστόσο, οι Coldplay έχουν προσθέσει μία επιπλέον πρόκληση, θέτοντας το φιλόδοξο στόχο να κάνουν τη μουσική τους στο  Spheres World Tour, όσο το δυνατόν πιο βιώσιμη και να μειώσουν τις εκπομπές CO2 πάνω από 50%. Η DHL, πρωτοπόρος στον τομέα των βιώσιμων μεταφορών και των logistics, θα στηρίξει με την εξιδεικευμένη τεχνογνωσία της το συγκρότημα σε αυτό το ταξίδι.

«Ως πρωτοπόροι του κλάδου, είναι ευθύνη μας να πρωτοστατούμε στην αλλαγή αλλά και να εμπνέουμε και να διευκολύνουμε βιώσιμες λύσεις για άλλες επιχειρήσεις και brands. Νιώθουμε τιμή και υπερηφάνεια που οι Coldplay επέλεξαν την DHL για να ξεκινήσουν αυτό το οδοιπορικό προς την αλλαγή.», δήλωσε η Monika Schaller, Executive Vice President of Corporate Communications, Sustainability & Brand, του Ομίλου Deutsche Post DHL.

Η τεχνογνωσία και οι λύσεις βιωσιμότητας της DHL

Οι Coldplay επέλεξαν την DHL ως συνεργάτη logistics λόγω της εξιδεικευμένης τεχνογνωσίας της εταιρείας σε βιώσιμες λύσεις logistics. Ως ο κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών logistics στον κόσμο, η DHL θα σταθεί αρωγός στις προσπάθειες των Coldplay, ειδικά στον τομέα των βιώσιμων μεταφορών, παρέχοντας μια πολύπλευρη προσέγγιση γύρω από τα ζητήματα της μείωση των εκπομπών του CO2.

Με την υπηρεσία GoGreen Plus, προσφέρεται  στους πελάτες της DHL μια σειρά λύσεων με σκοπό την ελαχιστοποίηση των εκπομπών που σχετίζονται με τα logistics και άλλων περιβαλλοντικών επιπτώσεων σε όλα τα στάδια της αλυσίδας εφοδιασμού. Οι εκπομπές θαλάσσιων και αεροπορικών εμπορευμάτων μειώνονται με τη χρήση προηγμένων βιοκαυσίμων. Για τις χερσαίες μεταφορές, η DHL έχει την δυνατότητα να κάνει χρήση ενός εκτεταμένου στόλου ηλεκτρικών οχημάτων και φορτηγών που τροφοδοτούνται με Bio-LNG (υγροποιημένο φυσικό αέριο από οργανικά απόβλητα). Το υπόλοιπο τμήμα της εφοδιαστικής αλυσίδας καθίσταται κλιματικά ουδέτερο με πλήρη αντιστάθμιση του κύκλου ζωής των εκπομπών, μειώνοντας και εξισορροπώντας τυχόν υπολειμματικές εκπομπές άνθρακα. Μέσω της πλήρους διαφάνειας των διαδικασιών της, η DHL μπορεί να διασφαλίσει ότι οι πελάτες της εκτίθενται μόνο στις κατώτατες εκπομπές CO2.

 Ένα νέο μοντέλο περιοδείας υπέρ της βιωσιμότητας

Εκτός από τις καινοτομίες στα βιώσιμα logistics, με επικεφαλής την DHL, οι Coldplay έχουν εισάγει μια ποικιλία άλλων πρωτοβουλιών για να κάνουν την περιοδεία τους όσο το δυνατόν πιο φιλική προς το περιβάλλον και με το μικρότερο αποτύπωμα ως προς τις εκπομπές του CO2. Κάθε παράσταση του συγκροτήματος καλύπτεται ενεργειακά μέσω ενός συνδυασμού ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (όπως αιολικής και ηλιακής ενέργειας) και πιστοποιημένου, βιολογικής προέλευσης ντίζελ (βιοντίζελ) από ανανεώσιμες πηγές. Το συγκρότημα εκμεταλλεύεται ακόμη και την ενέργεια των ανεμιστήρων, μέσω των υπερσύγχρονων κινητικών δαπέδων και των ηλεκτρικών ποδηλάτων.

Το συγκρότημα έχει επίσης δεσμευτεί να φυτέψει ένα δέντρο για κάθε εισιτήριο που πωλείται και μέσω της επένδυσης σε ένα ευρύ φάσμα πρωτοβουλιών, να αντισταθμίσει τις εκπομπές COκατά τη διάρκεια της περιοδείας, με βιώσιμες ενέργειες.

Η κοινή ελπίδα της DHL και των Coldplay είναι ότι η περιοδεία του Spheres World Tour θα προσφέρει μαθήματα και κατάλληλες πρακτικές σε άλλους καλλιτέχνες για να οικοδομήσουν και να προωθήσουν τη βιομηχανία της ζωντανής μουσικής προς ένα μέλλον πιο βιώσιμο και με εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Σύμφωνα με τη στρατηγική βιωσιμότητας της εταιρείας για την επίτευξη μηδενικών εκπομπών CO2 έως το 2050 (“Mission 2050”), η DHL έχει δεσμευτεί για βιώσιμες λύσεις logistics που θα απαλλάξουν από το διοξείδιο του άνθρακα ολόκληρο τον τομέα του εφοδιασμού. Ως μέρος του μεσοπρόθεσμου σχεδίου για την προώθηση της αειφορίας του Ομίλου Deutsche Post DHL για το 2030, ο όμιλος προσπαθεί να επιτύχει τον άμεσα υλοποιήσιμο στόχο του να καλύπτεται τουλάχιστον το 30% των αναγκών του σε καύσιμα κάνοντας χρήση βιώσιμων καυσίμων. Τηρώντας μάλιστα όσα προβλέπει η συμφωνία του Παρισιού αναφορικά με το κλίμα και τη μείωση των εκπομπών του CO2, ο Όμιλος θα δαπανήσει μέχρι το 2030, κονδύλια ύψους 7 δισεκατομμυρίων ευρώ σε βιώσιμα καύσιμα και αμιγείς – ανόθευτες τεχνολογίες.

Η υπόσχεση των Coldplay να κάνουν την περιοδεία τους όσο το δυνατόν πιο βιώσιμη

Ο εκτελεστικός διευθυντής των Coldplay, Phil Harvey, δήλωσε: «Όταν ανακοινώσαμε αυτήν την περιοδεία, δεσμευτήκαμε να μειώσουμε τις πρωτογενείς εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 50% σε σύγκριση με την τελευταία μας περιοδεία. Αυτό βέβαια μπορεί να συμβεί μόνο με συνεργάτες που μοιράζονται το ίδιο όραμα και είναι πρόθυμοι να επενδύσουν τους απαραίτητους πόρους για να το κάνουν πράξη. Είμαστε ευγνώμονες για τη βοήθειά της DHL, που μέσω της τεχνογνωσίας και της επένδυσής της σε βιώσιμα logistics, συνέβαλε στην προσπάθειά μας να ελαχιστοποιήσουμε τις εκπομπές CO2 κατά τη διάρκεια της περιοδείας μας.»