Σημαντικό ορόσημο για την cosnova Beauty: Είναι πλέον κλιματικά ουδέτερη

Με τη σταθερή μείωση στη χρήση μικροπλαστικών σωματιδίων, την εξοικονόμηση περίπου 300 τόνων νέου πλαστικού, τις vegan και κλιματικά ουδέτερες προϊοντικές σειρές, καθώς και την περαιτέρω ανάπτυξη με τη συνεργασία ισχυρών συνεργατών για την προστασία του κλίματος – η εταιρεία καλλυντικών cosnova Beauty, που παράγει και εμπορεύεται διεθνώς τα δημοφιλή brands essence και CATRICE, οδεύει προς μια φιλόδοξη πορεία βιωσιμότητας. Πρόσφατα πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο: ο διεθνής παίκτης στην αγορά της ομορφιάς, από το Sulzbach της Γερμανίας, είναι πλέον κλιματικά ουδέτερος.

Η εταιρεία καλλυντικών cosnova έκανε ένα πολύ σημαντικό βήμα προς τον στόχο της για να πετύχει τη μέγιστη δυνατή προστασία του κλίματος: Από τον Ιανουάριο του 2022, η οικογενειακή επιχείρηση είναι κλιματικά ουδέτερη. Στις αρχές του Φεβρουαρίου, ο Ευρωπαίος ηγέτης σε επίπεδο όγκου στην αγορά των καλλυντικών προϊόντων, επέλεξε ένα έργο αντιστάθμισης από το χαρτοφυλάκιο του μακροχρόνιου συμβούλου του για την προστασία του κλίματος, ClimatePartner: Το έργο για το αιολικό πάρκο στο Jangi, στην Ινδία, είναι πιστοποιημένο σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα και την πιστοποίηση TÜV Nord. “Αυτή ήταν μία πολύ σημαντική απόφαση για τις τρέχουσες προσπάθειές μας να μειώσουμε τις συνολικές εκπομπές αερίων θερμοκηπίου της εταιρείας,” αναφέρει ο Maximilian Peters, Expert Corporate Responsibility στην cosnova.

Η εταιρεία ομορφιάς έχει ήδη εμπλακεί σε διάφορα ανθρωπιστικά έργα στην Ινδία εδώ και αρκετό καιρό. “Τα έργα για την προστασία του κλίματος, όπως το πάρκο αιολικής ενέργειας έχουν τριπλό αποτέλεσμα,” σημειώνει ο Peters. “Πρώτον, εξασφαλίζουν την οικονομικά απαιτούμενη ενέργεια στην περιοχή. Δεύτερον, η αιολική ενέργεια αποδεδειγμένα εξοικονομεί εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, καθώς αντικαθιστά άλλες πηγές ενέργειας που προέρχονται από ορυκτά καύσιμα.” Και τέλος: “Οι εταιρείες που συνεισφέρουν στα έργα αντιστάθμισης ουσιαστικά συνεισφέρουν στην επίτευξη των στόχων της Συμφωνίας του Παρισιού, όπως στον περιορισμό της υπερθέρμανσης του πλανήτη κατά δύο βαθμούς”.

Η διαφάνεια είναι κορυφαία προτεραιότητα της εταιρείας. Όλες οι εκπομπές CO2 – από τη θέρμανση των γραφείων μέχρι την παραγωγή, τη συσκευασία και τη διακίνηση των προϊόντων- υπολογίζονται ετησίως και μειώνονται συνεχώς. Χρησιμοποιώντας τη σήμανση ClimatePartner, οι πελάτες μας μπορούν να δουν που και με ποιον τρόπο αντισταθμίστηκαν οι εκπομπές CO2. Το αιολικό πάρκο Jangi έχει ένα συνολικό όγκο αντιστάθμισης 110.000 τόνων CO2. Η cosnova είναι υπεύθυνη για 75.000 τόνους από αυτούς, αποτελώντας τον μεγαλύτερο συνεργάτη στο συγκεκριμένο project. Για τη σύγκριση: Η παραγωγή ενός lip gloss, ενός βερνικιού νυχιών ή μίας μάσκαρας απελευθερώνει μεταξύ 13 και 22 γραμμαρίων CO2. Αν το υπολογίσουμε με μέσο όρο τα 13 γρ., η αντιστάθμιση αντιστοιχεί σε περίπου 576.9 εκατομμύρια τεμάχια.

Χρησιμοποιούμε το νέο έργο στην Ινδία ως ένα σημείο εκκίνησης για να τονίσουμε πόσο σημαντική είναι η προστασία του κλίματος για εμάς και θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε για να γίνουμε ακόμη καλύτεροι κι ακόμη πιο βιώσιμοι” τονίζει ο Maximilian Peters. Η επιτυχία του τελευταίου είναι σίγουρη: το 2021, η cosnova πέτυχε σημαντικά ορόσημα στην φιλόδοξη πορεία βιωσιμότητας. Παράλληλα με την εξάλειψη των μικροπλαστικών σωματιδίων από όλα τα νέα προϊόντα που αναπτύσσει και τη χρήση βιώσιμων ανακυκλωμένων και vegan συστατικών, η εταιρεία παραγωγής καλλυντικών εξοικονόμησε, επίσης, περίπου 300 τόνους πλαστικού συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά. Σε αυτή της την πορεία, η cosnova θα εστιάσει στην αυξημένη χρήση ανακυκλωμένων υλικών και γενικά πιο φιλικών προς το κλίμα συσκευασιών, στη μείωση μεταφορών που είναι επιζήμιες για το κλίμα, και τέλος θα εστιάσει σε Ευρωπαίους προμηθευτές και σε καινοτόμες ιδέες για τη μετακίνηση όλων των εργαζομένων.

“Σε ένδειξη της δέσμευσής μας, τον Απρίλιο του 2021 γίναμε μέλη της Science Based Tagets Initiative (SBTi)” λέει ο Maximilian Peters. Σύμφωνα με τα κριτήρια της SBTi και σε συνεργασία με την ClimatePartner, η cosnova θα αναπτύξει μία επιστημονικά τεκμηριωμένη στρατηγική για το κλίμα μέχρι το τέλος του έτους. Το πρόγραμμα με το αιολικό πάρκο είναι μόνο η αρχή, λέει ο Maximilian Peters. “Οι προσπάθειές μας να γίνουμε μία πλήρως βιώσιμη εταιρεία ήταν πάντα και θα συνεχίσουν να είναι μέρος του εταιρικού μας DNA.”, σημειώνει ο Maximilian Peters.