Pet City: Γιορτάζουν τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων με πράξεις που δίνουν αξία

Τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων, τα Pet City μας συστήνουν ένα καινούργιο κόσμο, που εμπνέεται από την αγάπη για τα ζώα και την σημαντικότητα που έχει η ύπαρξη ενός κατοικιδίου στην ζωή του ανθρώπου.

Οι δράσεις είναι στο πλαίσιο της νέας κοινωνικής εταιρικής ευθύνης των Pet City, όπου με όχημα τα μηνύματα we love pets & act pawsitive, επικοινωνεί στο κοινό την αξία της φιλοζωίας, την αξία της φροντίδας ενός κατοικιδίου και τα πολλαπλά οφέλη που έχει τόσο για την υγεία του ανθρώπου, αλλά και για την ίδια την ευζωία του κατοικιδίου.

Τα καταστήματα Pet City μεταμορφώνονται σε ένα συνδετικό κρίκο μεταξύ των φιλοζωικών οργανώσεων και των υποψηφίων οικογενειών, δημιουργώντας όλες εκείνες τις προϋποθέσεις ώστε κάθε ζωάκι που βρίσκεται σε καταφύγιο να βρει ένα σπίτι και μια οικογένεια για πάντα.

Μέσα από την πρώτη Ημέρα Υιοθεσίας που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 1 Οκτωβρίου στο κατάστημα Pet City Κηφισιάς, τα Pet City σε συνεργασία με το Dogs’ Voice έδωσαν την ευκαιρία σε σκυλάκια που βρίσκονται σε καταφύγια να βρουν μια οικογένεια για πάντα.

Επιπλέον, μέσα από τη δράση Moving Together, και τη συνεργασία με την Plus2Feet, σκυλάκια με κινητικά προβλήματα απέκτησαν τα απαραίτητα αμαξίδια που θα διευκολύνουν την καθημερινότητα τους μέχρι να βρεθεί η κατάλληλη οικογένεια για αυτά. Η πρώτες χαρούμενες μουσούδες που έλαβαν τα αμαξίδια τους είναι η Princess και την Μαργαρίτα από το Φιλοζωικό Σωματείο Νίκαιας-Κερατσινίου, σε μια εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 4 Οκτωβρίου.

Οι δράσεις όμως δεν σταματούν εκεί. Στα φυσικά καταστήματα των Pet City καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, οι καταναλωτές μπορούν να συνδράμουν με το δικό τους τρόπο, προσφέροντας τροφή και είδη πρώτης ανάγκης. Στα καταστήματα έχουν τοποθετηθεί ειδικές καλαθούνες όπου κάθε πελάτης μπορεί να δωρίσει τροφή, η οποία θα διπλασιαστεί σε κιλά από τα Pet City και θα προσφερθεί σε φιλοζωικούς οργανισμούς.

Οι παραπάνω ενέργειες είναι οι πρώτες από μια σειρά δράσεων ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του κοινού για την αξία της φιλοζωίας, όπου τα καταστήματα Pet City γίνονται ο συνδετικός κρίκος και μια πλατφόρμα επικοινωνίας ανάμεσα στις φιλοζωικές οργανώσεις και το κοινό, προάγοντας την υπεύθυνη υιοθεσία και ενισχύοντας την αγάπη για τα ζώα σε κάθε πράξη και δράση.