ΣΔΕ: Danone, Mastercard, Pepsico & Unilever συμμετέχουν στο WFA Planet Pledge

    Τέσσερις ακόμα σημαντικές εταιρείες, οι DANONE, MASTERCARD, PEPSICO & UNILEVER ένωσαν τις δυνάμεις τους με τις εταιρείες ΙΚΕΑ & ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ -που πρώτες υποστήριξαν στην Ελλάδα την παγκόσμια πρωτοβουλία για το περιβάλλον “PlanetPledge”- και δεσμεύτηκαν να χρησιμοποιήσουν τη δύναμη του marketing για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.  

    O ΣΔΕ συμμετέχει επίσημα στη σημαντική πρωτοβουλία Planet Pledge της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων από τον Σεπτέμβριο του 2021, ενώ τα τελευταία χρόνια έχει πραγματοποιήσει μεγάλο αριθμό δράσεων για θέματα βιωσιμότητας, μεταξύ των οποίων και η διοργάνωση του Global Marketer Conference 2022 με μηδενικό waste τροφίμων και ανακυκλώσιμων υλικών.

    Λίγα λόγια για το WFA Planet Pledge 

    Το Planet Pledge αποτελεί μία παγκόσμια πρωτοβουλία της WFA για να γίνει το marketing δύναμη θετικής αλλαγής για το περιβάλλον, τόσο εσωτερικά στις εταιρείες, όσο και προς τους καταναλωτές που αγοράζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Την πρωτοβουλία υποστηρίζουν σήμερα 29 διεθνή brands και 27 εθνικοί Σύνδεσμοι, όπως ο ΣΔΕ. 

    Συμμετέχοντας στο Planet Pledge, οι CMOs καλούνται να αναλάβουν δράση σε 4 τομείς:

    • Να δεσμευτούν σε κάποιο από τα προγράμματα της παγκόσμιας καμπάνιας Race to Zero των Ηνωμένων Εθνών και να ενθαρρύνουν και τους συνεργάτες τους να κάνουν το ίδιο.
    • Να ενισχύσουν την ικανότητα των τμημάτων marketing να ηγηθούν της προσπάθειας αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής, προσφέροντας στους marketers και στα συνεργαζόμενα agencies εργαλεία και καθοδήγηση.
    • Να αξιοποιήσουν τη δύναμη της επικοινωνίας και του marketing για να βοηθήσουν τους καταναλωτές να αναπτύξουν πιο βιώσιμη συμπεριφορά.
    • Να υποστηρίξουν τη δημιουργία ενός αξιόπιστου επικοινωνιακού  περιβάλλοντος, όπου οι ισχυρισμοί περί βιωσιμότητας θα είναι τεκμηριωμένοι και τα μηνύματα θα εμπνέουν εμπιστοσύνη στους καταναλωτές. Για να βοηθήσει σε αυτό, η WFA έχει εκδώσει τον ειδικό Οδηγό “Global Guidance on Environmental Claims”  

    ”Η βιωσιμότητα και η σχέση της με το marketing και την επικοινωνία, βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας του ΣΔΕ, ως ένας από τους βασικούς πυλώνες του Better Marketing, που, εδώ και δύο χρόνια, αποτελεί το purpose του Συνδέσμου. To Planet Pledge είναι μία οργανωμένη προσπάθεια να “χρησιμοποιήσουμε” το marketing για το καλό του πλανήτη και της κοινωνίας. Είμαστε περήφανοι που ήδη 6 σημαντικές εταιρείες στηρίζουν την πρωτοβουλία στην Ελλάδα και ελπίζουμε σύντομα να υποδεχθούμε όλες όσες δρουν ή επιθυμούν να δεσμευτούν προς αυτή την κατεύθυνση” δήλωσε η Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του ΣΔΕ.

    Η περιβαλλοντική κατάσταση έκτακτης ανάγκης και κατά συνέπεια το Planet Pledge είναι παγκόσμια από τη φύση τους, ωστόσο η επιτυχία θα έρθει μόνο μέσω της δημιουργίας κινημάτων και δράσεων σε εθνικό επίπεδο. Χαιρόμαστε που βλέπουμε τον ΣΔΕ στην Ελλάδα να διαδραματίζει ηγετικό ρόλο στην ατζέντα για το κλίμα” δήλωσε ο Stephan Loerke, CEO της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (WFA).