Thales: Αίρει κάθε περιορισμό με την νέα «Κάρτα Φωνητικών Πληρωμών»

Σήμερα, οι περισσότερες τραπεζικές υπηρεσίες δεν είναι προσαρμοσμένες για τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Το 90% των ατόμων με προβλήματα όρασης έχει υπάρξει τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του θύμα απάτης ή έχει έρθει αντιμέτωπο με κάποιο λάθος σε σημείο πώλησης. Το στατιστικό αυτό στοιχείο ώθησε την Thales να αναπτύξει μια λύση που να προσφέρει περισσότερη εμπιστοσύνη και ανεξαρτησία στα άτομα με μειωμένη όραση κατά τη διάρκεια των καθημερινών συναλλαγών τους. Αυτή η μοναδική καινοτόμα υπηρεσία εκφώνησης του κάθε βήματος μιας συναλλαγής, είναι πλέον πιστοποιημένη από τη Visa και τη Mastercard.

Υπάρχει μια παγκόσμια δέσμευση για την προώθηση της ποικιλίας , για την οικοδόμηση ενός καλύτερου περιβάλλοντος για όλους χωρίς αποκλεισμούς. Η Thales μαζί με τον συνεργάτη της την εταιρεία Handsome, αποφάσισε να αξιοποιήσει την καινοτομία της για να προσφέρει λύσεις χωρίς αποκλεισμούς στον τομέα των πληρωμών. Για να επωφεληθούν από αυτήν, οι χρήστες της Κάρτας Φωνητικών Πληρωμών πρέπει απλώς να εγκαταστήσουν μια εφαρμογή στο κινητό τους, η οποία συνδέεται μοναδικά με την κάρτα τους. Κάθε φορά που πραγματοποιούν μια πληρωμή, η εφαρμογή εκφωνεί το ποσό της συναλλαγής, προτού οι χρήστες το επιβεβαιώσουν με τον μυστικό τους κωδικό.

«Στη Thales γνωρίζουμε ότι η καινοτομία είναι ικανή να λύσει πολλά προβλήματα. Γι’ αυτό, με την υποστήριξη της Handsome και βασιζόμενοι στη θεμελιώδη τεχνογνωσία μας σχετικά με την ανάπτυξη ασφαλών και εύχρηστων λύσεων πληρωμών, αποφασίσαμε να καταπολεμήσουμε τις ανησυχίες που αντιμετωπίζουν τα τυφλά άτομα και τα άτομα με προβλήματα όρασης. Έκτοτε, έγινε αντιληπτό ότι η λύση έχει αποδειχθεί χρήσιμη και για άλλες αναπηρίες. Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που βλέπουμε τις καινοτομίες μας να συμβάλλουν στη δημιουργία πιο βιώσιμων και υπεύθυνων λύσεων πληρωμών.» ανέφερε ο Bertrand Knopf, Αντιπρόεδρος Τραπεζικών Υπηρεσιών και Υπηρεσιών Πληρωμών της Thales.