Ariel: Παρουσιάζει τo επαναστατικό ECOCLIC® box από χαρτί

Για πρώτη φορά, το Ariel παρουσιάζει τo νέο επαναστατικό ECOCLIC® box από χαρτί, το οποίο «κάνει κλικ». Η νέα χάρτινη συσκευασία είναι πιστοποιημένη από το FSC (Συμβούλιο Διαχείρισης Δασών) και έχει σχεδιαστεί για να είναι εύχρηστη για όλους τους ενήλικες, με εύκολο άνοιγμα με πρωτοποριακή τεχνολογία, ενώ παράλληλα είναι πιστοποιημένη και για την ασφάλεια των παιδιών.

To νέο ECOCLIC® box από χαρτί είναι μία από τις πιο καινοτόμες λύσεις συσκευασίας της P&G και του Ariel, καθώς χρειάστηκαν περισσότερα από τέσσερα χρόνια για να τελειοποιηθεί μετά από σχολαστικές δοκιμές σε περισσότερους από 2.500 καταναλωτές σε όλη την Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων γονέων και ατόμων με κινητικά, νοητικά, και προβλήματα όρασης.

Η νέα συσκευασία από χαρτί είναι πλήρως ανακυκλώσιμη. Εάν όλοι όσοι χρησιμοποιούν Ariel
Pods® σε πλαστικά κουτιά, τα αντικαθιστούσαν με το νέο ECOCLIC® box από χαρτί, θα
μπορούσαμε να εξοικονομήσουμε έως και 6.500 τόνους πλαστικού ετησίως στην Ευρώπη.
Το πιο σημαντικό είναι ότι το ECOCLIC® box κατασκευάζεται από 70%+ ανακυκλωμένες ίνες, ενώ οι κάψουλες Ariel Pods® παράγονται με μηδενικά βιομηχανικά απόβλητα κατά την
παραγωγή τους. Αυτή η κίνηση αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στη δέσμευση της P&G και του
Ariel να συνδράμει στη μείωση του καθαρού πλαστικού που προέρχεται από τη βιομηχανία
περιποίησης ρούχων, κατά 30% στην Ευρώπη μέχρι το 2025.

Παράλληλα με τη μείωση του πλαστικού, η καινοτόμα συσκευασία του Ariel είναι εργονομική στη χρήση και διαθέτει το έξυπνο ‘κλικ’ που ακούγεται ανοίγοντας ή κλείνοντας τη συσκευασία, διασφαλίζοντας την αποφυγή επαφής του προϊόντος με μικρά παιδιά.

Το ECOCLIC® box του Ariel περιέχει επίσης, ένα νέο ανάγλυφο σημάδι και τεχνολογία νέων οπτικών δεικτών NaviLens, προκειμένου να βοηθά όσους έχουν κινητικά, νοητικά , ή προβλήματα όρασης. Το ανάγλυφο σημάδι είναι τυπωμένο στο εξωτερικό μέρος του κουτιού, στο πάνω μέρος της συσκευασίας, η οποία έχει το σχήμα πλυντηρίου. Αυτό δημιουργήθηκε από την P&G, έτσι ώστε να βοηθά τους ανθρώπους με προβλήματα όρασης να καταλαβαίνουν ότι αγοράζουν απορρυπαντικό.

Αφού εγκατασταθεί η εφαρμογή NaviLens, οι χρήστες μπορούν να σκανάρουν το προϊόν με την κάμερα της συσκευής τους για να μάθουν σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τη συσκευασία και το προϊόν, είτε μέσω φωνητικού μηνύματος είτε διαβάζοντας ένα σχετικό κείμενο. Οι κωδικοί NaviLens μπορούν να σκαναριστούν περισσότερες από 12 φορές πιο μακριά απ’ ό,τι οι κωδικοί QR ή τα barcodes.

Σε ομιλία της σχετικά με τη νέα συσκευασία, η Elvan Onal, Αντιπρόεδρος της Κατηγορίας περιποίησης ρούχων της P&G στην Ευρώπη δήλωσε: “Αυτή η νέα συσκευασία από χαρτί αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες καινοτομίες της P&G. Επενδύσαμε στη σχολαστική έρευνα για περισσότερα από 4 χρόνια προκειμένου να την τελειοποιήσουμε, θέτοντας ως βασικό στόχο του σχεδιασμού την εύκολη χρήση , αλλά και τη δημιουργία μιας βιώσιμης λύσης που θα ήταν αποτελεσματική και λειτουργική για όλους και όχι μόνο για λίγους. Είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που η σκληρή δουλειά απέδωσε και είμαστε σε θέση να προσφέρουμε μία συσκευασία που μπορεί να είναι προσβάσιμη σε όλους, μειώνοντας το πλαστικό και τηρώντας τις υψηλές προδιαγραφές της ασφάλειας των παιδιών. Το γεγονός αυτό, παράλληλα με την εξαιρετική καθαριστική δύναμη του Ariel σε χαμηλές θερμοκρασίες, αποτελεί ορόσημο στο ταξίδι μας με στόχο να συμβάλλουμε στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος κάθε πλύσης.

Ενώ στοχεύει στη δημιουργία πιο βιώσιμων συσκευασίων, το Ariel παραμένει αφοσιωμένο στην αποστολή του να προσφέρει εξαιρετική καθαριστική δύναμη και φρεσκάδα, ακόμα και σε πλύσιμο σε χαμηλές θερμοκρασίες, προκειμένου να συνδράμει στην εξάλειψη των εκπομπών άνθρακα από το πλύσιμο των ρούχων καθ΄ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας. Οι νέες κάψουλες Ariel PODS® έχουν σχεδιαστεί για αποτελεσματική αφαίρεση των λεκέδων ακόμα και σε χαμηλές θερμοκρασίες, ενώ χάρη στα μοναδικά αρώματά του, απολαμβάνετε αυτό το χαρακτηριστικό άρωμα καθαριότητας και φρεσκάδας.

Το πλύσιμο σε χαμηλές θερμοκρασίες είναι καλύτερο για τον πλανήτη, καθώς σχεδόν το 60% του αποτυπώματος άνθρακα του πλυσίματος των ρούχων σας προέρχεται από τη φάση της πλύσης, κυρίως λόγω της θέρμανσης του νερού. Επομένως, κάνοντας μία απλή αλλαγή και μειώνοντας τη θερμοκρασία πλύσης σας, μπορείτε να μειώσετε το περιβαλλοντικό σας αποτύπωμα. Εάν όλοι οι άνθρωποι στην Ευρώπη μείωναν τη θερμοκρασία πλύσης από τους 40°C στους 30°C, θα μπορούσαμε να εξοικονομήσουμε 3,5 εκατομμύρια τόνους CO2 ετησίως, κάτι που ισοδυναμεί με την απομάκρυνση δύο εκατομμυρίων αυτοκινήτων από τους δρόμους4. Επιπλέον το πλύσιμο σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες είναι καλύτερο για τη γκαρνταρόμπα σας, καθώς προστατεύει τα υφάσματα των ρούχων σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, Τέλος, χαμηλώνοντας τη θερμοκρασία πλυσίματος από τους 60°C στους 30°C θα μπορούσατε να καταναλώσετε έως και 60% λιγότερη ηλεκτρική ενέργεια, ανά κύκλο πλύσης, κάτι που σημαίνει χαμηλότερους λογαριασμούς ρεύματος στο τέλος του μήνα.

Οι Στόχοι του Ariel για το 2030 σχετικά με τη Βιωσιμότητα είναι:

  • H διευκόλυνση του πλυσίματος σε χαμηλότερες θερμοκρασίες σε περισσότερα από
    60 εκατομμύρια νοικοκυριά που χρησιμοποιούν το Ariel στην Ευρώπη, με στόχο τη μείωση της μέσης θερμοκρασίας πλύσης κατά 5 βαθμούς μέχρι το 2025.
  • Η δέσμευση για τη μειωση του πλαστικού από καθαρό πετρέλαιο στη συσκευασία κατά 50% παγκοσμίως μέχρι το 2030 και κατά 30% στην Ευρώπη μέχρι το 2025.
  • Η συμβολή στο συνολικό στόχο της Εταιρίας P&G να διασφαλίσει ότι το 100%
    των συσκευασιών μας θα είναι ανακυκλώσιμες ή επαναχρησιμοποιούμενες μέχρι το 2030.
  • H διασφάλιση της προμήθειας αξιόπιστων και βιώσιμων υλικών, με απόλυτη διαφάνεια
    της εφοδιαστικής αλυσίδας, θέτοντας πάντα την ασφάλεια ως προτεραιότητα.
  • Η μείωση του αντικτύπου της βιομηχανίας μας, με μηδενικά βιομηχανικά απόβλητα στη
    χωματερή, την χρήση 100% ανανεώσιμης ηλεκτρικής ενέργειας και τη μείωση του αντικτύπου της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και των εκπομπών των αερίων του Θερμοκηπίου που προκύπτουν από την παραγωγή και μεταφορά του Ariel κατά 50% μέχρι το 2030.