Κωτσόβολος: Εκπαιδεύει τους ανθρώπους της για να προσφέρουν τη βέλτιστη εξυπηρέτηση στα άτομα με Αυτισμό

Η  Κωτσόβολος, στο πλαίσιο του προγράμματος «Τεχνολογία χωρίς εμπόδια» και σε συνέχεια της χαρτογράφησης 11 καταστημάτων της, με στόχο να  δώσει χρήσιμες πληροφορίες για ασφαλή και άνετη πλοήγηση στα άτομα με Αυτισμό, προχώρησε με τη βοήθεια της εξειδικευμένης ομάδας TheHappyAct στην εκπαίδευση όλων των ανθρώπων της που εργάζονται στα καταστήματα.

Μέσα από 5 συναντήσεις που τις παρακολούθησε το δίκτυο της Κωτσόβολος, η ομάδα TheHappyAct ενημέρωσε το προσωπικό όλων των βαθμίδων της Κωτσόβολος σχετικά με την γενικότερη έννοια της αναπηρίας – ορατής και αόρατης – και του αυτισμού, τους τρόπους συναλλαγής με τους ανθρώπους που ανήκουν στο φάσμα, καθώς και τους τρόπους αντιμετώπισης σχετικών περιστατικών, ενώ προσέγγισε την έννοια της αισθητηριακής ολοκλήρωσης, ανέλυσε τα προβλήματα που αυτή περιλαμβάνει και ανέδειξε τους τρόπους αντιμετώπισης εκτάκτων καταστάσεων.

Οι δράσεις δεν έμειναν μόνο εκεί, καθώς για το κατάστημά της στο Αεροδρόμιο (ΑΙΑ), η Κωτσόβολος δημιούργησε ένα βίντεο εικονικής περιήγησης-ένα virtual tour το οποίο μπορούν να συμβουλεύονται πριν την επίσκεψή τους τα άτομα που ανήκουν στο φάσμα του αυτισμού, προκειμένου να εξοικειώνονται με τα αισθητηριακά ερεθίσματα που υπάρχουν σε αυτό και να απολαμβάνουν μία ανεμπόδιστη επίσκεψη που συνοδεύεται από μία μοναδική αγοραστική εμπειρία. Εκτός από το video, είναι, επίσης, διαθέσιμα στη shopping page του καταστήματος στο site της Κωτσόβολος, ο οδηγός αισθητηριακής προσβασιμότητας και ο αισθητηριακός χάρτης.

Η ευθυγράμμιση των προσπαθειών όλων των ανθρώπων της Κωτσόβολος με τη γενικότερη κατεύθυνση της εταιρείας που βασίζεται στην έννοια της συμπερίληψης, αναδεικνύει τη μεγάλη προσπάθειά της, ώστε όλοι οι άνθρωποι να έχουν ίση πρόσβαση στην τεχνολογία χωρίς εμπόδια, διακρίσεις και περιορισμούς για μία Καλύτερη Ζωή, για έναν Καλύτερο Κόσμο.