Η νέα employer brand image καμπάνια της McDonald’s, με το σλόγκαν «Μαζί θα δημιουργήσουμε αξέχαστες εμπειρίες», υπογραμμίζει τη σημασία της ομαδικότητας και των ίσων ευκαιριών για όλους.
Η ταινία αποτυπώνει τις συχνά χιουμοριστικές στιγμές της εργασίας στο εστιατόριο, αποδεικνύοντας πώς οι αναπόφευκτες ατυχίες και οι άβολες στιγμές, συμβάλλουν σε αξέχαστες εμπειρίες και στην οικοδόμηση πρακτικών δεξιοτήτων.
«Στη McDonald’s η προϋπηρεσία είναι προαιρετική, πιστεύουμε στη δύναμη της ομαδικότητας, του πάθους και της δημιουργικότητας. Οι αξίες αυτές είναι που καθορίζουν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η ομάδα μας και συμβάλλουν στην ανάπτυξη των ανθρώπων μας. Είμαστε αφοσιωμένοι στο να παρέχουμε ένα θετικό και ανταποδοτικό εργασιακό περιβάλλον και επενδύουμε στην εκπαίδευση και την ανάπτυξη δεξιοτήτων για όλους τους εργαζομένους μας, ανεξάρτητα από το αν έχουν εργασιακή εμπειρία. Έτσι δημιουργούμε ίσες ευκαιρίες για όλους και Καλωσορίζουμε το Μέλλον κάθε μέρα!», λέει η Simona Mancinelli, Managing Director της Premier Capital Ελλάς, διαχειρίστρια της McDonald’s στην Ελλάδα.
Ως εργοδότης, η McDonald’s μέσω της Premier Capital Hellas απασχολεί ανθρώπους κάθε γένους ή φυλής, ηλικίας ή κοινωνικού υπόβαθρου. Προάγει ένα ασφαλές εργασιακό περιβάλλον παρέχοντας ποιοτικές θέσεις εργασίας, εκπαίδευση και δεξιότητες, ενώ παράλληλα δημιουργεί ίσες ευκαιρίες για όλους. Περίπου 1.600 εργαζόμενοι εκπαιδεύονται και εργάζονται στα 35 εστιατόρια στην Ελλάδα. Η ομάδα της McDonald’s αποτελείται ως επί το πλείστον από νεαρές ηλικίες, καθώς το 60% του προσωπικού είναι κάτω των 28 ετών. Επίσης, το 46% των επικεφαλής τμημάτων είναι γυναίκες, ενώ εκπροσωπούνται 27 διαφορετικές εθνικότητες. Στη McDonald’s πιστεύουμε στην εσωτερική επαγγελματική εξέλιξη, όπως αποδεικνύεται από το γεγονός ότι το 63% των θέσεων στα κεντρικά γραφεία καλύπτονται από ανθρώπους που έχουν ανελιχθεί από τα εστιατόρια.
Την τελευταία διετία, η McDonald’s αναδεικνύεται μεταξύ των 50 κορυφαίων εργοδοτών στην Ελλάδα, όπως ψηφίζονται από τους ίδιους τους εργαζόμενους στην πλατφόρμα poudouleveis.gr.
Περαιτέρω, η Premier Capital Ελλάς έχει υπογράψει τη Χάρτα Διαφορετικότητας από το 2022, μια πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που υλοποιείται από το ΚΕΑΝ (Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων) και το Diversity Charter Greece, για να επιβεβαιώσει τη δέσμευσή της στη διασφάλιση της διαφορετικότητας και των ίσων ευκαιριών στο χώρο εργασίας.
Η Premier Capital Ελλάς ενσωματώνει τη δέσμευσή της στις βασικές αξίες της McDonald’s, που καθορίζουν την ταυτότητα του brand και τον τρόπο που λειτουργούν η επιχείρηση και τα εστιατόρια. Οι αξίες αυτές είναι η Εξυπηρέτηση, η Αποδοχή, η Ακεραιότητα, η Κοινότητα και η Οικογένεια (Serve, Inclusion, Integrity, Community and Family).
Η νέα employer brand image καμπάνια εστιάζει στις μοναδικές εκείνες στιγμές που δημιουργούν αξέχαστες εμπειρίες και συμβάλλουν στην εκπαίδευση και την ανάπτυξη δεξιοτήτων μέσα στην ομάδα. Η καμπάνια περιλαμβάνει digital spot, digital και υπαίθρια διαφημιστική εκστρατεία και υλικά επικοινωνίας εντός των εστιατορίων.
Μπορείτε να δείτε το βίντεο της καμπάνιας και να μάθετε περισσότερα για μια καριέρα στη McDonald’s εδώ.