L’Oréal: Διακρίθηκε για 9η συνεχόμενη χρονιά στην Α List, στον τομέα της περιβαλλοντικής διαφάνειας

Ο Όμιλος L’Oréal διακρίθηκε για 9η συνεχόμενη χρονιά ως μία από τις εταιρείες που ηγούνται στον τομέα της περιβαλλοντικής διαφάνειας, καταγράφοντας εξαιρετικές επιδόσεις στα θέματα της αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής, την προστασία των δασών και την ασφάλεια των υδάτων, κερδίζοντας έτσι μια θέση στην Α List του παγκόσμιου μη κερδοσκοπικού οργανισμού CDP.

Η L’Oréal παραμένει η μόνη εταιρεία που έχει επιτύχει αυτή τη διάκριση εννέα φορές συνεχόμενα και σε αυτό συνηγορούν σημαντικές πρωτοβουλίες μεταξύ των οποίων η επίτευξη 91% ανανεώσιμης ενέργειας στις εγκαταστάσεις του Ομίλου, η μείωση των απολήψεων νερού από τα εργοστάσια και τα κέντρα διανομής κατά 54% ανά τελικό προϊόν, καθώς και η καινοτομία όπου σε ποσοστό 93% στις συνθέσεις της τα βιολογικά συστατικά είναι ιχνηλάσιμα, προερχόμενα από βιώσιμες πηγές.

«Η επίτευξη της βαθμολογίας τρία ‘Α’ για ένατη συνεχόμενη χρονιά από το CDP αποτελεί απόδειξη της ακλόνητης δέσμευσης των ανθρώπων μας και της ουσιαστικής ενσωμάτωσης των βιώσιμων πρακτικών στο επιχειρηματικό μας μοντέλο. Είμαστε υπερήφανοι για αυτή τη συνεχή αναγνώριση.», δήλωσε Ο Nicolas Hieronimus, CEO του Ομίλου L’Oréal.

«Η διάκριση αυτή δεν επιβεβαιώνει μόνο την πρόοδό μας, αλλά ενισχύει και την ευθύνη μας να προσπαθούμε συνεχώς για ένα πιο βιώσιμο μέλλον», πρόσθεσε η Ezgi Barcenas, Chief Corporate Responsibility Officer του Ομίλου L’Oréal. «Μας κινητοποιεί η επιτακτικότητα και το μέγεθος των προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο πλανήτης μας και παραμένουμε αφοσιωμένοι στη διαφανή και συνεργατική δράση, με στόχο μια ουσιαστική μεταμόρφωση του συνόλου της αξιακής μας αλυσίδας.»

Σε πλήρη ευθυγράμμιση με την Ομάδα Εργασίας για τη Χρηματοοικονομική Δημοσιοποίηση Σχετική με το Κλίμα (TCFD), το CDP διαθέτει τη μεγαλύτερη περιβαλλοντική βάση δεδομένων στον κόσμο, με τις αξιολογήσεις του να χρησιμοποιούνται ευρέως για την καθοδήγηση επενδυτικών και προμηθευτικών αποφάσεων, με στόχο μια οικονομία μηδενικών εκπομπών, πιο βιώσιμη και περισσότερο ανθεκτική.

Το CDP χρησιμοποιεί μια λεπτομερή και ανεξάρτητη μεθοδολογία αξιολόγησης αυτών των εταιρειών, αποδίδοντας  βαθμολογία από το A έως το D-  βάση της πληρότητας της δημοσίευσης, της διαχείρισης των περιβαλλοντικών κινδύνων  και της υιοθέτησης βέλτιστων πρακτικών που σχετίζονται με την περιβαλλοντική ηγεσία, όπως ο καθορισμός φιλόδοξων και ξεκάθαρων στόχων.

«Ως πρωτοπόρος στην περιβαλλοντική καταγραφή, το CDP παραμένει αφοσιωμένο στη διαμόρφωση ενός κόσμου όπου άνθρωποι, πλανήτης και οικονομική ανάπτυξη συνυπάρχουν σε απόλυτη ισορροπία. Εκφράζουμε την ειλικρινή μας εκτίμηση προς τον Όμιλο L’Oréal για την υποστήριξή του στις προσπάθειές μας να εδραιώσουμε περαιτέρω τη διαφάνεια και να επιταχύνουμε τη δράση των επιχειρήσεων σε σχέση με το περιβάλλον», δήλωσε ο Simon Fischweicher, Chief Delivery Officer του CDP. «Η διαφάνεια αποτελεί κινητήρια δύναμη για ουσιαστική δράση σε όλα τα επίπεδα. Σύμφωνα με τα δεδομένα μας, εντός δύο ετών από ένα αίτημα επενδυτών, οι εταιρείες που δημοσιοποιούν πληροφορίες μέσω του CDP μειώνουν τις άμεσες εκπομπές τους κατά 7-10%. Η δημοσιοποίηση δεν είναι απλώς μια διαδικαστική απαίτηση, αλλά ένα στρατηγικό εργαλείο που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να έχουν ξεκάθαρη εικόνα, να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις και να οδηγούν την αλλαγή. Για να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά την περιβαλλοντική κρίση, η πρόσβαση σε αξιόπιστα δεδομένα πρέπει να αποτελεί βασικό στοιχείο της στρατηγικής κάθε οργανισμού, ανεξαρτήτως μεγέθους. Η διαφανής δημοσιοποίηση είναι το κλειδί για αυτή τη μετάβαση, γεγονός που καθιστά τη δέσμευση του Ομίλου L’Oréal πιο κρίσιμη από ποτέ. Με την υποστήριξή του, το CDP μπορεί να συνεχίσει να συλλέγει και να αναλύει κρίσιμα δεδομένα, αποκαλύπτοντας πολύτιμες πληροφορίες που θα επιτρέψουν στις επιχειρήσεις να λαμβάνουν αποφάσεις με θετικό αποτύπωμα για τον πλανήτη και τις μελλοντικές γενιές.»