Η ERGO Ασφαλιστική, αναγνωρίζοντας τη σημασία της επαγγελματικής εξέλιξης για τη νέα γενιά, συμμετείχε ενεργά στο 15ο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας, που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, προσελκύοντας πλήθος νέων επαγγελματιών και φοιτητών.
Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, η ERGO Ασφαλιστική είχε δυναμική παρουσία με τις ομιλίες των στελεχών της σε δύο θεματικά πάνελ και το δικό της περίπτερο. Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την επιχειρηματική δραστηριότητα της εταιρείας, να συνομιλήσουν με στελέχη και μέλη της ομάδας Ανθρώπινου Δυναμικού, να λάβουν χρήσιμες συμβουλές για την επαγγελματική τους πορεία και να ενημερωθούν για τις πρωτοβουλίες και τις ευκαιρίες σταδιοδρομίας που προσφέρει η ERGO.
Ο CEO της ERGO Ασφαλιστικής, Ερρίκος Μοάτσος, στο πάνελ με τίτλο “Συζήτηση με Διευθύνοντες Συμβούλους: Αν ήσαστε στην αρχή της καριέρας σας σήμερα, τι θα κάνετε για να πετύχετε επαγγελματικά;”, αναφέρθηκε στις σύγχρονες δεξιότητες που απαιτεί η σημερινή αγορά εργασίας, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για συνεχή προσαρμογή σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο επαγγελματικό περιβάλλον. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η αλλαγή δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως απειλή, αλλά ως ευκαιρία μετάβασης και εξέλιξης. Η συνέπεια, η προσαρμοστικότητα, η αυθεντικότητα και η ετοιμότητα να κάνεις λάθη και να τα μετατρέπεις σε δύναμη είναι καθοριστικά στοιχεία για τη σταδιοδρομία κάθε νέου. Το σημαντικό είναι να μαθαίνεις συνεχώς, να αγαπάς αυτό που κάνεις και να μη φοβάσαι να αλλάξεις όταν νιώσεις ότι έχεις σταματήσει να εξελίσσεσαι.» Ο κ. Μοάτσος ενθάρρυνε τους συμμετέχοντες να υιοθετήσουν μια νοοτροπία διαρκούς μάθησης και δεκτικότητας στην αλλαγή. «Ο κόσμος της εργασίας αλλάζει διαρκώς και οι ευκαιρίες ανήκουν σε εκείνους που είναι πρόθυμοι να εξελίσσονται μαζί του», τόνισε.
Η Τζώζη Βενετσανάκου, Product Development Lead Life & Health, μιλώντας στο πάνελ “Πώς να δημιουργήσεις ένα επιτυχημένο προϊόν: συμβουλές από τέσσερις Brand Managers”, ανέλυσε τη σημασία της ισορροπίας μεταξύ στρατηγικής, ανάλυσης δεδομένων και δημιουργικότητας στο brand management, αναδεικνύοντας την ανάγκη για την κατανόηση των πελατών και τη δημιουργία προϊόντων που συνδέονται με την καθημερινότητά τους. Όπως ανέφερε: «Το ασφαλιστικό προϊόν δεν είναι κάτι χειροπιαστό που βλέπουμε, αγγίζουμε ή δοκιμάζουμε. Είναι μια υπόσχεση στήριξης στις δύσκολες στιγμές, ένα δίχτυ ασφαλείας που προσφέρει ηρεμία και σιγουριά». Παράλληλα, τόνισε πως «η ασφαλιστική αγορά λειτουργεί σε ένα αυστηρό ρυθμιστικό πλαίσιο, εξισορροπώντας την προστασία του καταναλωτή με τη διαφάνεια στην αγορά. Αυτό δεν το βλέπουμε ως εμπόδιο, αλλά ως ευκαιρία για τη δημιουργία αξιόπιστων ασφαλιστικών προϊόντων, δίνοντας έμφαση στη δοκιμή προϊόντων και στη συνεχή προσαρμογή τους για να ανταποκρινόμαστε καλύτερα στις ανάγκες των ασφαλισμένων μας.»
Η Διευθύντρια Τομέα Ανθρώπινου Δυναμικού της ERGO Ασφαλιστικής, Ελισάβετ Κοκκίνου, δήλωσε: «Η συμμετοχή μας στο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας αποτελεί μια σταθερή δέσμευση της εταιρείας μας να στηρίζουμε τους νέους στα πρώτα τους επαγγελματικά βήματα και να αναδεικνύουμε τις προοπτικές απασχόλησης και εξέλιξης του ασφαλιστικού κλάδου. Με κεντρικό μήνυμα “ERGO. Grow Together”, ενισχύουμε τη θέση της ERGO Ασφαλιστικής ως εργοδότη επιλογής για τις νέες γενιές – έναν εργοδότη που επενδύει σταθερά στην προσέλκυση, την ανάπτυξη και την ενδυνάμωση των νέων ταλέντων, δίνοντάς τους τα εφόδια να χτίσουν το μέλλον τους με αυτοπεποίθηση, προσαρμοστικότητα και πάθος».