Ολοκληρώθηκε η 3η Αξιολόγηση του Ελληνικού Pledge, για το 2024, με εξαιρετικά θετικά αποτελέσματα. Η πρωτοβουλία που αποτελεί ένα κοινό πλαίσιο εθελοντικών δράσεων και δεσμεύσεων των επιχειρήσεων του κλάδου– έναν σύγχρονο Κώδικα Αυτοδέσμευσης, έχει στόχο τη βελτίωση του τρόπου προβολής τροφίμων και ποτών προς παιδιά κάτω των 13 ετών, συμβάλλοντας στην αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας και των μη μεταδιδόμενων νοσημάτων. Στη χώρα μας υλοποιείται σταθερά τα τρία τελευταία χρόνια από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ), με την υποστήριξη του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), ενώ τα αποτελέσματα για μία ακόμα χρονιά επιβεβαιώνουν μετρήσιμα τη συνέπεια των επιχειρήσεων του κλάδου.
Συγκεκριμένα, η φετινή αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη MediaRisk και το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, ανέδειξε και για το 2024 υψηλά ποσοστά συμμόρφωσης των επιχειρήσεων, τα οποία αντιστοιχούν σε 98% στην τηλεόραση, 100% στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και 100% σε influencers και εταιρικά websites. Η ισχυρή ανταπόκριση αναδεικνύει την αυτοδέσμευση των επιχειρήσεων για την υπεύθυνη προώθηση και διαφήμιση των προϊόντων τους και την ουσιαστική συμβολή της Βιομηχανίας Τροφίμων στην υιοθέτηση μιας ισορροπημένης διατροφής, η οποία ξεκινά ήδη από την παιδική ηλικία.
Με τη συμμετοχή 20 κορυφαίων εταιρειών του κλάδου, το Ελληνικό Pledge συμβάλλει ουσιαστικά στη διαμόρφωση και τη συνεχή βελτίωση των πρακτικών εμπορικής επικοινωνίας, τοποθετώντας σταθερά τον καταναλωτή στο επίκεντρο. Εντάσσεται στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας EU Pledge και αποτελεί έναν σύγχρονο Κώδικα Αυτοδέσμευσης που εναρμονίζεται πλήρως με τις προτεραιότητες και τις εξελίξεις σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Η υλοποίησή του συνδέεται με τη σταθερή προσπάθεια του ΣΕΒΤ για την υιοθέτηση υπεύθυνων και σύγχρονων πρακτικών στον κλάδο.
«Η προώθηση της ισορροπημένης διατροφής και η ευαισθητοποίηση από μικρή ηλικία αποτελούν σταθερή προτεραιότητα για τον ΣΕΒΤ. Το Ελληνικό Pledge αποτελεί έναν Κώδικα Αυτοδέσμευσης των επιχειρήσεων του κλάδου για υπεύθυνες πρακτικές εμπορικής επικοινωνίας και προβολής προϊόντων, με βάση συγκεκριμένα κριτήρια και πρότυπα, αλλά και μια ηχηρή απάντηση στην πρόκληση της παιδικής παχυσαρκίας. Η υψηλή συμμόρφωση που καταγράφεται και στην τρίτη αξιολόγηση επιβεβαιώνει τη σταθερή προσήλωση των συμμετεχόντων και την έμπρακτη συμβολή τους στην καλλιέργεια ισορροπημένων συνηθειών, με σεβασμό στα παιδιά και τις σύγχρονες ανάγκες.» δηλώνει χαρακτηριστικά ο Γρηγόρης Αντωνιάδης, Αντιπρόεδρος του ΣΕΒΤ.