ΑΒ Βασιλόπουλος: Πολλαπλές διακρίσεις στα Retail Business Awards 2024

Με τέσσερα βραβεία διακρίθηκε η ΑΒ Βασιλόπουλος στα Retail Business Awards 2024, στις κατηγορίες Loyalty Reward Programs, Private Label, Retail Franchisor of the Year και CSR Retail Strategy, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά τη δέσμευσή της να καινοτομεί και να ανταποκρίνεται με συνέπεια στις ανάγκες των καταναλωτών.

Η βράβευση στην κατηγορία Loyalty Reward Programs (Gold Award) αφορά στο AB Plus, το μεγαλύτερο και πιο διαχρονικό πρόγραμμα πιστότητας στο ελληνικό λιανεμπόριο, με περισσότερα από 2,5 εκατομμύρια ενεργά μέλη. Εδώ και 28 χρόνια, προσφέρει προσωποποιημένες προσφορές, άμεσες επιβραβεύσεις και μία εξατομικευμένη εμπειρία αγορών, επιβραβεύοντας καθημερινά την εμπιστοσύνη των πελατών.

Στην κατηγορία Private Label, ξεχώρισε η σειρά προϊόντων «Η ΑΒ κοντά στην ελληνική γη» (Gold Award), που από το 2004 αναδεικνύει την ελληνική πρώτη ύλη και στηρίζει έμπρακτα τους τοπικούς παραγωγούς, περιλαμβάνοντας περισσότερα από 150 παραδοσιακά προϊόντα.

Η αναπτυξιακή στρατηγική του δικτύου franchise της εταιρείας επιβραβεύτηκε επίσης με το Gold Award, σε μια περίοδο όπου η ΑΒ Βασιλόπουλος ενισχύει διαρκώς την παρουσία της με πάνω από 320 καταστήματα supermarket σε όλη την Ελλάδα και με στόχο τα 410 έως το τέλος του 2025, ενδυναμώνοντας την τοπική επιχειρηματικότητα και προσφέροντας σε περισσότερους καταναλωτές προϊόντα υψηλής ποιότητας.

Τέλος, αντίστοιχη βαρύτητα δίνει η εταιρεία στην εκπαίδευση της υγιεινής διατροφής, αλλά και τη μείωση της επισιτιστικής ανασφάλειας, που βραβεύτηκε στην κατηγορία CSR Retail Strategy (Bronze Award). Η ΑΒ αποτελεί τον μεγαλύτερο χορηγό του προγράμματος καθημερινής προσφοράς υγιεινού γεύματος «ΔΙΑΤΡΟΦΗ» που υλοποιεί το Ινστιτούτο Prolepsis, ενώ στηρίζει εκπαιδευτικές δράσεις μέσα από τα προγράμματά της, όπως τις Διατροφοπεριπέτειες, το μόνιμο έκθεμα στο Παιδικό Μουσείο της Αθήνας, αλλά και το site allazoumesinithies.ab.gr.