LG: Έκθεση βιωσιμότητας για την πρόοδο των περιβαλλοντικών στόχων του 2030

Η LG Electronics (LG) δημοσίευσε την Έκθεση Βιωσιμότητας 2024–2025, στην οποία υπογραμμίζεται η ισχυρή πρόοδος της εταιρείας προς τους περιβαλλοντικούς στόχους της για το 2030, συμπεριλαμβανομένων των μειώσεων των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (GHG) και των εξελίξεων στην κυκλικότητα των πόρων. Η έκθεση περιγράφει τις εκτεταμένες προσπάθειες της εταιρείας να ενσωματώσει τη βιωσιμότητα στις δραστηριότητές της, στο πλαίσιο του οράματός της για μια Καλύτερη Ζωή για Όλους.

Το 2024, οι εκπομπές Scope 1 (άμεσες) και Scope 2 (έμμεσες) της LG ανήλθαν συνολικά σε 910.000 τόνους ισοδύναμου CO₂ (tCO₂eq), φέρνοντας την εταιρεία κοντά στον στόχο των 878.000 τόνων για το 2030. Η εταιρεία είχε θέσει προηγουμένως ως στόχο τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 54,6% (σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2017) έως το 2030. Η έγκαιρη επίτευξη αυτού του στόχου οφείλεται στην προληπτική υιοθέτηση ενεργειακά αποδοτικού εξοπλισμού και τεχνολογιών μείωσης του άνθρακα σε πολλαπλές διαδικασίες παραγωγής.

Η LG σημειώνει, επίσης, πρόοδο στη μείωση των εκπομπών Scope 3 από τη χρήση προϊόντων, μέσω της εκτεταμένης εφαρμογής της Τεχνητής Νοημοσύνης και άλλων τεχνολογιών εξοικονόμησης ενέργειας. Το 2024, η εταιρεία μείωσε τις εκπομπές άνθρακα των προϊόντων της κατά 19,4% σε σύγκριση με το 2020. Αξίζει να σημειωθεί ότι η LG ήταν ο πρώτος κατασκευαστής οικιακών συσκευών της Νότιας Κορέας που επικύρωσε τους στόχους μείωσης των εκπομπών του, από την πρωτοβουλία Science Based Targets (SBTi). Αυτοί οι στόχοι περιλαμβάνουν μείωση κατά 20% των εκπομπών Scope 3 σε επτά βασικές κατηγορίες προϊόντων έως το 2030 (βάσει μιας γραμμής αναφοράς του 2020).

Πρόοδος έχει σημειωθεί ωστόσο και στην ανακύκλωση των πόρων. Η LG πέτυχε ποσοστό ανακύκλωσης αποβλήτων 97,4% στις παγκόσμιες μονάδες παραγωγής της το 2024 – ξεπερνώντας τον στόχο του 95% για το 2030. Η εταιρεία συνέλεξε επίσης 532.630 τόνους μεταχειρισμένων ηλεκτρονικών συσκευών από 91 τοποθεσίες σε 56 χώρες τον προηγούμενο χρόνο, ανεβάζοντας το συνολικό της σύνολο από το 2006 σε πάνω από 5 εκατομμύρια τόνους. Επιπλέον, η LG αύξησε την ποσότητα ανακυκλωμένου πλαστικού που χρησιμοποιείται στα προϊόντα της κατά 36% σε ετήσια βάση.

Η LG παραμένει προσηλωμένη στην ενίσχυση της προσβασιμότητας στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Το LG Comfort Kit, σχεδιασμένο για να κάνει τις συσκευές πιο εύχρηστες ανεξάρτητα από ηλικία, φύλο ή ικανότητες, περιλαμβάνει πλέον 14 προϊόντα. Οι λειτουργίες προσβασιμότητας, όπως η ανάγνωση οθόνης και η ταυτόχρονη έξοδος ήχου για ακουστικά βαρηκοΐας και ηχεία στις τηλεοράσεις LG OLED, καθώς και τα περίπτερα (kiosks) με ρύθμιση ύψους και απτικά πληκτρολόγια, αντανακλούν περαιτέρω αυτή τη δέσμευση. Η εταιρεία παρέχει, επίσης, υπηρεσίες χωρίς αποκλεισμούς, όπως προγράμματα φροντίδας αναπηριών, συμβουλές για τη νοηματική γλώσσα, υποστήριξη ηλικιωμένων και εκπαιδευτικές συνεδρίες εντός καταστήματος σχετικά με την ασφάλεια, την πληροφορική και τον πολιτισμό.

Η LG συνεχίζει να ενισχύει την προσέγγισή της στην υπεύθυνη διαχείριση μέσω μιας δομής  που βασίζεται στη συμμόρφωση και την ηθική. Το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας καθοδηγείται από τις αρχές της ανεξαρτησίας, της εμπειρίας και της διαφάνειας, ενώ η Επιτροπή ESG διαδραματίζει έναν διευρυνόμενο ρόλο στην επίβλεψη πρωτοβουλιών βιωσιμότητας. Στην αλυσίδα εφοδιασμού της, η LG υποστηρίζει την κοινή ανάπτυξη, μέσω ελέγχων ESG τρίτων μερών που ευθυγραμμίζονται με τα πρότυπα της Συμμαχίας Υπεύθυνων Επιχειρήσεων (RBA).

Ως αποτέλεσμα των συνεχών προσπαθειών της, η LG κατατάχθηκε στο κορυφαίο 1% της Αξιολόγησης Εταιρικής Βιωσιμότητας (CSA) της S&P Global για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Η εταιρεία έχει επίσης λάβει βαθμολογία «Α» από την Morgan Stanley Capital International (MSCI) για πέντε συνεχόμενα έτη ενώ έχει συμπεριληφθεί στον «Δείκτη Best-in-Class World» του Dow Jones για 13 συνεχόμενα έτη.