Heineken: Ελληνική δημιουργικότητα στην επόμενη παγκόσμια καμπάνια

Με ταλέντο και έμπνευση γέμισε ο πολυχώρος του Orange Grove στις 21 Ιουλίου, όταν 23 νέοι δημιουργικοί παρουσίασαν  τον εαυτό τους και τη δουλειά τους σε ένα ενθουσιώδες κοινό από επαγγελματίες της διαφήμισης και της επικοινωνίας, αλλά, κυρίως, στους 5 καταξιωμένους εκπροσώπους του χώρου που απαρτίζουν την κριτική επιτροπή του διαγωνισμού της Heineken, Heineken Talent Lab. Τελικό έπαθλο του διαγωνισμού: η συμμετοχή στην ομάδα νέων και ταλαντούχων δημιουργικών από όλον τον κόσμο, που θα σχεδιάσει την επόμενη διεθνή καμπάνια της μάρκας για την υπεύθυνη κατανάλωση.

O μεγάλος διαγωνισμός του Heineken Talent Lab ξεκίνησε το Μάιο, καλώντας νέους 18 έως 25 ετών που ασχολούνται με το design, τις γραφικές τέχνες, τη φωτογραφία και άλλους δημιουργικούς τομείς, να υποβάλλουν το portfolio τους στην online πλατφόρμα που δημιουργήθηκε στο site της Heineken.  Οι  8 φιναλίστ που αναδείχθηκαν στις 21 Ιουλίου θα διεκδικήσουν, στην επόμενη φάση του διαγωνισμού, τα 2 εισιτήρια για το Άμστερνταμ και τη δημιουργία μιας καμπάνιας διεθνούς εμβέλειας που θα υποβληθεί στον διαγωνισμό Cannes Lions Festival 2016.

Το Heineken Talent Lab αναπτύχθηκε με αφορμή την ανάδειξη της Heineken σε Creative Marketer of the Year στα Cannes Lions 2015 και ταιριάζει απόλυτα με τη στρατηγική της μάρκας να επενδύει στη νεανική επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και την εξωστρέφεια. Η τελευταία εξάλλου οδήγησε πρόσφατα και μια πολύ σημαντική συμφωνία εξαγωγών, με βάση την οποία 160.000 εκατόλιτρα Heineken από την Ελλάδα και τα εργοστάσια της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στη χώρα θα εξάγονται στις αγορές της Κίνας και της Ιταλίας, ενισχύοντας έτσι ακόμα περισσότερο την δυναμική ανάπτυξη της μάρκας αλλά και τη στήριξη της εταιρίας στην Ελλάδα και την τοπική οικονομία