Online καμπάνια από το «Άλμα Ζωής» Θεσσαλονίκης

Στις 2 Οκτωβρίου 2015, το Άλμα Ζωής Θεσσαλονίκης λάνσαρε με επιτυχία διαδικτυακή καμπάνια ενημέρωσης, μέσω της πλατφόρμας Thunderclap, η οποία δίνει τη δυνατότητα διάδοσης ενός προκαθορισμένου μηνύματος ταυτοχρόνως – σε μία δεδομένη μέρα και ώρα –  από τα social media όλων όσοι δηλώσουν συμμετοχή.  Στόχος της καμπάνιας είναι η ευαισθητοποίηση και η μαζική κινητοποίηση του κοινού για την υποστήριξη των γυναικών με προχωρημένο καρκίνο μαστού.

Με το μήνυμα «ΕΙΣΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ. ΕΙΣΑΙ ΔΥΝΑΜΗ! Διάδωσε το μήνυμα δύναμης & στήριξε τις γυναίκες με καρκίνο του μαστού #EisaiDynami το Άλμα Ζωής Θεσ/νίκης κάλεσε τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter ή Tumblr) να γίνουν κρίκος μιας ιδιαίτερης αλυσίδας «δύναμης», μπαίνοντας στη σελίδα που δημιουργήθηκε για αυτό το σκοπό στο Thunderclap (https://www.thunderclap.it/projects/32426) και δίνοντας την έγκρισή τους να αναρτηθεί, ταυτόχρονα, στις 13 Οκτωβρίου το συγκεκριμένο μήνυμα «δύναμης» στα προσωπικά τους social media.

Μέσα σε 10 ημέρες, η διαδικτυακή καμπάνια ενημέρωσης κατάφερε να συγκεντρώσει 229  υποστηρικτές, ενώ το μήνυμα είδαν 155.164 χρήστες Social Media όταν αναρτήθηκε ταυτόχρονα στις 13 Οκτωβρίου και ώρα 12 μ.μ..

Χαρακτηριστικό παράδειγμα της απήχησης που είχε η πρωτοβουλία αυτή είναι το post που αναρτήθηκε στη Facebook σελίδα του Άλματος Ζωής Θες/νίκης, το οποίο συγκέντρωσε πάνω από 3,469 likes και 241 shares, με δεκάδες σχόλια υποστήριξης τόσο από πρώην όσο και από νυν ασθενείς, καθώς και απλούς ανθρώπους που θέλησαν να δηλώσουν τη συμπαράστασή τους.