Hilton: Συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρόγραμμα Φωταγώγησης

Το Hilton Αθηνών μετατράπηκε σε σύμβολο ελπίδας, τη Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015, συμμετέχοντας στο παγκόσμιο πρόγραμμα φωταγώγησης σημαντικών κτιρίων – οροσήμων στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού των Estee Lauder Companies και ακολουθώντας το παράδειγμα του Eiffel Tower στο Παρίσι, του Empire State Building στην Νέα Υόρκη, του Mandarin Oriental στην Taipei και άλλων 200 κτιρίων σε 70 χώρες.

Ο κόσμος που παρευρέθηκε στην εντυπωσιακή εκδήλωση είχε την ευκαιρία να υποστηρίξει έμπρακτα την Επιστημονική Μαστολογική Εταιρεία  Ίαση-Στήριξη «Ε.Μ.Ε.Ι.Σ», τον μοναδικό μη κερδοσκοπικό φορέα στην Ελλάδα ο οποίος, όχι μόνον παρέχει υπηρεσίες πρόληψης, αλλά κυρίως αντιμετωπίζει τη νόσο και υποστηρίζει την θεραπεία ασθενών με καρκίνο του μαστού οι οποίοι ανήκουν σε οικονομικά ευάλωτες ομάδες. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Hilton Αθηνών αφιερώνει όλο το μήνα Οκτώβριο στην εκστρατεία ενημέρωσης προσφέροντας το 50% των εσόδων από το ροζ cocktail του Galaxy και τη ροζ πάβλοβα του Βυζαντινού για την ενίσχυση της «Ε.Μ.Ε.Ι.Σ».

Ο κος Bart van de Winkel,  Γενικός Διευθυντής Hilton Ελλάδας και Κύπρου κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης δήλωσε: «Είναι χαρά μας που συνεργαζόμαστε με την Estee Lauder σ’ αυτή τη σημαντική καμπάνια ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού και νιώθουμε περήφανοι που το ξενοδοχείο μας επιλέχτηκε να γίνει σύμβολο ελπίδας και αγάπης για τη ζωή. Η εντυπωσιακή φωταγώγηση του κτιρίου μας θα μεταδώσει το μήνυμα ότι η πρόληψη σώζει ζωές. Σας καλούμε να μοιραστείτε αυτό το μήνυμα με τις οικογένειες, τους φίλους και τους συναδέλφους σας».

Ο κος Γρηγόρης Ξεπαπαδάκης, χειρουργός μαστού, Πρόεδρος και Ιδρυτής της «Ε.Μ.Ε.Ι.Σ», ευχαρίστησε από καρδιάς τον κόσμο που συμμετείχε στην βραδιά, ενώ η στιγμή της φωταγώγησης ανακοινώθηκε από την Πρέσβειρα της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder, κα Ελένη Μενεγάκη.

Το κτίριο του Hilton Αθηνών θα παραμείνει φωταγωγημένο μέχρι και τις 25 Οκτωβρίου, καθώς θα δώσει την ευκαιρία σε πλήθος κόσμου να κάνουν ‘’viral’’ το μήνυμα της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης.

Επιπλέον για κάθε φωτογραφία ή post όπου προστίθεται το #bcastrength, η Estée Lauder Companies θα κάνει δωρεά 25 δολαρίων – που αντιστοιχεί σε μισή ώρα έρευνας για τον καρκίνο του μαστού – μέσω του Breast Cancer Research Foundation, με στόχο την δωρεά περισσότερων από 500 ωρών έρευνας  ($25,000) μέχρι και την Παγκόσμια Ημέρα Καρκίνου στις 4 Φεβρουαρίου του 2016.