Δε χρειάζονται λόγια. Μόνο PRAKSIS!

Με τη συμμετοχή 54 προσωπικοτήτων που δημιούργησαν τα δικά τους ξεχωριστά video στο YouTube με κεντρικό μήνυμα «Δε χρειάζονται λόγια. Μόνο PRAKSIS”, ξεκινάει σήμερα η πρώτη Ελληνική YouTube καμπάνια ενημέρωσης του κοινού για τους πρόσφυγες απο την Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση Praksis, με την υποστήριξη της Google. Η καμπάνια, που δημιουργήθηκε από την Digital Minds, έχει στόχο να ενημερώσει το κοινό για τις δράσεις της οργάνωσης, την αντιμετώπιση των αναγκών των προσφύγων, αλλά και τη γενικότερη ενημέρωση γύρω από το προσφυγικό ζήτημα στην Ελλάδα, έτσι ώστε να ευαισθητοποιηθεί περισσότερος κόσμος και να αναλάβει δράση.

Στην καμπάνια συμμετέχουν πάνω από 40 YouTube δημιουργοί από πολλές διαφορετικές κατηγορίες περιεχομένου βίντεο, όπως comedy, gaming, beauty  fashion, sports, cooking, kids, αλλά και με προσωπικότητες από τον χώρο του αθλητισμού και της μουσικής, να συμμετέχουν με τα δικά τους video. Oι δημιουργοί που συμμετέχουν έχουν καταφέρει συνολικά να συγκεντρώσουν περισσότερο από 1 δις views στα κανάλια τους, ενώ απευθύνονται σε ένα fan base που ξεπερνά τους 1,5 εκατομμύριο subscribers.

Ο Τζανέτος Αντύπας, Πρόεδρος Δ.Σ. της PRAKSIS, δήλωσε: “Νιώθουμε μεγάλη εκτίμηση και τιμή όταν βλέπουμε την αγωνία μας και τον αγώνα μας για την αντιμετώπιση της προσφυγικής κρίσης, να την μοιράζονται με το δικό τους τρόπο και με επικοινωνιακά αλλά ανθρώπινα χαρακτηριστικά οι άνθρωποι που προέρχονται από τον χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνίας. Για εμάς, τους ανθρώπους της PRAKSIS, όλη αυτή η διαδικασία είχε έναν εκπαιδευτικό χαρακτήρα. Είδαμε πως η εργασία μας στο πεδίο μπορεί να περάσει μέσα από τα κανάλια της επικοινωνίας και της διαφήμισης στο ευρύ κοινό ή και σε κοινά και ομάδες πληθυσμών που μέχρι πρότινος δεν θα μπορούσαμε να αγγίξουμε. Η συνεισφορά της Google σε αυτήν τη διαδικασία, αλλά και η συνδρομή της ΕΔΕΕ, ήταν καθοριστικής σημασίας προκειμένου να καταλήξουμε, μέσα από διαγωνισμό που έγινε τον Δεκέμβριο, σε αυτήν την ιδέα, καλύπτοντας τις ανάγκες της PRAKSIS σε αυτήν τη χρονική στιγμή και με τα λίγα μέσα που διαθέτει. Το νόημα και την εγγύτητα ελπίζουμε να την αφουγκραστεί το κοινό μέσα από την καμπάνια που σχεδίασε η Digital Minds”.