ΑΒ Βασιλόπουλος: 52 εβδομάδες, 52 δράσεις σίτισης και φροντίδας

Για περισσότερο από επτά δεκαετίες, η ΑΒ Βασιλόπουλος σχεδιάζει ολοκληρωμένα προγράμματα που εστιάζουν στις ανθρώπινες ανάγκες και τα κοινωνικά προβλήματα μέσω στοχευμένων ενεργειών. Συγκεκριμένα, εφαρμόζει προγράμματα εταιρικής υπευθυνότητας που βασίζονται στην «Αλυσίδα Ευθύνης», την πλατφόρμα που έχει αναπτύξει, με βασικούς πυλώνες τον «Άνθρωπο», τα «Προϊόντα» και το «Περιβάλλον».

Όσον αφορά στον πυλώνα «Άνθρωπος», η εταιρεία ακολουθεί μια ολιστική προσέγγιση, που είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ΑΒητική στρατηγική και φιλοσοφία. Πάντα συνεπής στο όραμα και τους στόχους της, επιδιώκει όλα αυτά τα χρόνια να συνεισφέρει ουσιαστικά κάνοντας τη διαφορά στο εγχώριο λιανεμπόριο, βοηθώντας συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη και εστιάζοντας στις περιοχές που αναπτύσσει δραστηριότητα. Παράλληλα, κινητοποιεί και παροτρύνει τους συνεργάτες της, υπαλλήλους και καταναλωτές, να συμμετέχουν σε προγράμματα Εταιρικής Υπευθυνότητας ώστε να ευαισθητοποιεί και να ενισχύει το αίσθημα της προσφοράς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2015, η εταιρεία διέθεσε συνολικά το ποσό των 1.4 εκατ. ευρώ, βοηθώντας χιλιάδες ανθρώπους που αντιμετωπίζουν τόσο προβλήματα σίτισης όσο και απρόσμενες δυσκολίες.

 

Πρόγραμμα «52 εβδομάδες, 52 δράσεις σίτισης και φροντίδας σε όλη την Ελλάδα»

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, μέσα από το μεγάλο Πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας που υλοποιεί, με τίτλο «52 εβδομάδες, 52 δράσεις σίτισης και φροντίδας σε όλη την Ελλάδα», εστιάζει κάθε χρόνο σε ένα κοινωνικό πρόβλημα. Στόχος της εταιρείας είναι να βοηθήσει όσο το δυνατόν περισσότερους συνανθρώπους μας που αντιμετωπίζουν δυσκολίες μέσω συνεργασιών με τοπικούς ή πανελλαδικούς φορείς, ΜΚΟ, ιδρύματα και οργανώσεις ανά την Ελλάδα. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, η ΑΒ δωρίζει, κάθε χρόνο, στους φορείς με τους οποίους συνεργάζεται ένα μεγάλο χρηματικό ποσό, ενώ με επιμέρους ενέργειες που εφαρμόζει σε όλα της τα καταστήματα, δίνει τη δυνατότητα στους κοινωνικούς της εταίρους (πελάτες, συνεργάτες, προμηθευτές) να συμμετάσχουν και αυτοί. Από τον πρώτο κιόλας χρόνο εφαρμογής του προγράμματος (Σεπτ. 2013 – Σεπτ. 2014) η εταιρεία βοήθησε εκατοντάδες συνανθρώπους μας ανά την Ελλάδα που αντιμετώπιζαν προβλήματα σίτισης και είχαν ανάγκη τη βοήθειά της. Συγκεκριμένα, η ΑΒ -σε συνεργασία με τη Μη Κυβερνητική Οργάνωση «Μπορούμε», η οποία συνέστησε στην εταιρεία τους φορείς συνεργασίας της στο πρόγραμμα- ενίσχυσε οικονομικά 52 φορείς σε όλη την Ελλάδα, δίνοντάς τους 350.000 ευρώ σε δωροεπιταγές και περισσότερες από 2.300 σακούλες με τρόφιμα, βοηθώντας με αυτόν τον τρόπο περίπου 30.000 άτομα σε όλη την Ελλάδα!

Tη δεύτερη χρονιά του προγράμματος, η ΑΒ έστρεψε την προσοχή της στα παιδιά.

Συγκεκριμένα, ενισχύοντας οικονομικά το Ινστιτούτο Prolepsis, που υλοποιεί το πρόγραμμα ΔΙΑτροφή, προσέφερε το σχολικό γεύμα στους μαθητές 52 δημόσιων σχολείων (δημοτικών και νηπιαγωγείων) σε όλη την Ελλάδα. Παράλληλα, στήριξε 52 ιδρύματα που βοηθούν παιδιά σε όλη την Ελλάδα, με τη συνεργασία της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης «Μπορούμε», δίνοντάς τους:
• τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις των προϊόντων και των κουπόνιων αλληλεγγύης, που η ΑΒ δημιούργησε για το σκοπό αυτό
• τα τρόφιμα που συγκεντρώνονται στο ειδικό καλάθι συγκέντρωσης τροφίμων στα καταστήματά της.

Ειδικότερα, καθ’ όλην τη διάρκεια του 2015 δόθηκαν 349.224,7 ευρώ από την ΑΒ Βασιλόπουλος για την ενίσχυση του προγράμματος και 42.352,73 ευρώ στους 52 φορείς από την πώληση των προϊόντων και των κουπονιών αλληλεγγύης, καθώς και 6.000 σακούλες με τρόφιμα.

Τέλος, προκειμένου η ενίσχυση προς τα παιδιά να είναι ακόμα μεγαλύτερη, η ΑΒ ενέταξε στο πρόγραμμα των 52 εβδομάδων την ενέργεια προσφοράς του Χριστουγεννιάτικου Γεύματος σε 3.000 οικογένειες. Συγκεκριμένα, σε συνεργασία με τη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση «Μπορούμε», η ΑΒ προσέφερε σε χιλιάδες παιδιά και τις οικογένειές τους όλα τα απαραίτητα τρόφιμα για ένα γεμάτο γιορτινό τραπέζι για χαρούμενες γιορτές!

Πεποίθηση της ΑΒ είναι ότι οι μεγάλες και σύγχρονες εταιρείες, για να αξίζουν την εμπιστοσύνη των κοινωνικών τους εταίρων, θα πρέπει να φέρονται ως υπεύθυνοι εταιρικοί πολίτες. Σε αυτό το πνεύμα, η ΑΒ Βασιλόπουλος θα συνεχίσει να αναπτύσσει πρωτοβουλίες και δράσεις, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πελατών, των συνεργατών και των κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιείται. Επιπλέον, στο πλαίσιο αυτό και το 2016 συνεχίζει το πρόγραμμα των «52 εβδομάδων» προσφέροντας χαρά και χαμόγελα σε ακόμη περισσότερα παιδιά!

Αναδημοσίευση από το Τεύχος 54 του CSR Review.