Turkish Airlines: Συνεργασία με Μουσείο Μπενάκη

Μια νέα σημαντική συνεργασία ξεκινά μεταξύ του Μουσείου Μπενάκη και της Turkish Airlines, η οποία θα αποτελέσει τον «επίσημο χορηγό αερομεταφορών» του Ιδρύματος.

Με αφετηρία το κύρος που τις χαρακτηρίζει, οι δύο πλευρές ενώνουν τις δυνάμεις τους για να ταξιδέψουν τον πολιτισμό σε όλα τα μέρη της γης

Με αδιάλειπτη παρουσία στην Ελλάδα τα τελευταία 69 χρόνια, η Turkish Airlines συνδέει την Ελλάδα με 285 προορισμούς σε 113 χώρες, λειτουργώντας ως «γέφυρα» με τους Έλληνες που ζουν στο εξωτερικό. Τώρα, ως «επίσημος χορηγός αερομεταφορών» του Μουσείου Μπενάκη, έρχεται να προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν ένα ταξίδι στον Ελληνικό Πολιτισμό, οι οποίοι με τη χρήση του  boarding pass και με δελεαστική τιμή εισόδου ενός ευρώ (€1), θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν το μαγευτικό κόσμο των συλλογών ενός σημαντικού Ελληνικού μουσείου.

Το Μουσείο Μπενάκη, το πιο δραστήριο μουσειακό ίδρυμα της Ελλάδος, αφηγείται με έναν τρόπο μοναδικό τον Ελληνικό Πολιτισμό, τοποθετώντας τον σε διάλογο με τους πολιτισμούς του κόσμου. Χαρακτηρίζεται από τη δορυφορική του δομή, με έξι μουσεία, πέντε αρχειακά παραρτήματα και μια πλούσια βιβλιοθήκη, φυλάσσοντας πάνω από 500.000 αντικείμενα που καλύπτουν όλο το φάσμα της ελληνικής τέχνης (από την προϊστορική περίοδο έως τη σύγχρονη εποχή), καθώς και έργα Ευρωπαϊκής,  Προκολομβιανής, Αφρικανικής, Κινεζικής, Ασιατικής και Ισλαμικής τέχνης. Συγχρόνως, το Μουσείο διατηρεί και προβάλλει σπάνια έργα και αρχεία που αφορούν στη Φωτογραφία, την Αρχιτεκτονική, την Ιστορία, το Θέατρο, τη Μουσική, τη Λογοτεχνία και την Παιδική Ηλικία.

Η συνεργασία αυτή θα ενισχύει στην προβολή της εκθεσιακής δραστηριότητας του Μουσείου Μπενάκη στο εξωτερικό, λειτουργώντας παράλληλα ως πύλη στον Ελληνικό Πολιτισμό για όλους τους επιβάτες της Turkish Airlines που επισκέπτονται την Ελλάδα.

Ο Alp Yavuzeser, Γενικός Διευθυντής της Turkish Airlines στην Αθήνα σημείωσε «Η Turkish Airlines δεν είναι μία αεροπορική εταιρία που απλά μεταφέρει επιβάτες σε περισσότερους από 280 προορισμούς σε 113 χώρες, αλλά ταυτόχρονα μεταφέρει και προωθεί πολιτισμικές εμπειρίες και ενδυναμώνει τις σχέσεις μεταξύ των λαών».

Με την προοπτική της διεθνοποίησης του Μουσείου Μπενάκη, η οποία ανήκει στις βασικές στρατηγικές κατευθύνσεις του νέου διευθυντή, κύριου Olivier Descotes, ο ίδιος υπογράμμισε «τη σημασία αυτής της στρατηγικής εταιρικής σχέσης, η οποία θα επιτρέψει στο μουσείο να υλοποιήσει τους στόχους του στο πλαίσιο της  εξωστρέφειας του Ιδρύματος  στην Ευρώπη και τον κόσμο».