MetLife: Στηρίζει έμπρακτα την Ψηφιακή Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα

Την Παρασκευή 27 Μαΐου 2016, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», πραγματοποιήθηκε ο διαγωνισμός «Ψηφιακής Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας/JA START UP», του «Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/ Junior Achievement Greece» με την υποστήριξη της MetLife.

Η MetLife μέσω του MetLife Foundation και στα  πλαίσια της στρατηγικής της για την ενίσχυση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης μέσα από το Πρόγραμμα «LifeChanger, συνεχίζει να στηρίζει το έργο του ΣΕΝ  σε συνεργασία με τον οργανισμό εκπαίδευσης και επιχειρηματικότητας Junior Achievement Worldwide. Τα στελέχη της MetLife είχαν ενεργό συμβουλευτικό ρόλο στην ανάπτυξη των ιδεών ενώ συμμετείχαν και στην κριτική επιτροπή προσφέροντας την εμπειρία τους στους νέους φιλόδοξους φοιτητές.

Στον διαγωνισμό συμμετείχαν φοιτητές από τo Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας  και αγωνίστηκαν όλοι για την κατάκτηση της πρώτης θέσης που θα τους δώσει το εισιτήριο για τον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό «Enterpise Challenge 2016» του Junior Achievement Europe.

Η ιδέα που κατέκτησε την πρώτη θέση είναι το «AiDlink», μία καινοτόμα διαδικτυακή πλατφόρμα που φιλοδοξεί να βοηθήσει τα ΑΜΕΑ να αυτοεξυπηρετούνται και να νιώθουν αυτόνομα ήταν από τρεις τεταρτοετείς φοιτητές του τμήματος Διοίκησης Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η ομάδα θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό «Enterprise Challenge», του Junior Achievement Europe που θα διεξαχθεί στις 6-8 Ιουλίου στο Βουκουρέστι.

Τη δεύτερη θέση κατέκτησε η ομάδα  «Life Button», από το τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με την καινοτόμα εφαρμογή τους που αξιοποιεί την τεχνολογία των smartphones και smartwatch για άμεση ειδοποίηση και διάσωση σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, ενώ το τρίτο βραβείο απονεμήθηκε στις φοιτήτριες του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΟΠΑ, οι οποίες δημιούργησαν το «OpticFit» μια διαδικτυακή πλατφόρμα που παρέχει ψηφιακό δοκιμαστήριο γυαλιών οράσεως και ηλίου συνδέοντας παράλληλα τα καταστήματα οπτικών με τους καταναλωτές.

«Παρουσιάσατε πραγματικά πολύ έξυπνες, καινοτόμες ιδέες και δυσκολευτήκαμε αρκετά για να επιλέξουμε τις τρείς καλύτερες», δήλωσε ο Διοικητικός Διευθυντής Ευρώπης και Μέσης Ανατολής της MetLife, κ. Γιάννης Βασιλάτος.  «Εσείς, τα νέα παιδιά με το ταλέντο και το πάθος σας, μπορείτε να διαδραματίσετε σημαντικό ρόλο στην επανεκκίνηση της οικονομίας της χώρας μας». Ο κ. Βασιλάτος τόνισε στην ομιλία του ότι στόχος της MetLife μέσα από το  πρόγραμμα Life Changer είναι να ενισχύσει  την αντίληψη των  οικονομικών θεμάτων σε παιδιά και νέους που έχουν περιορισμένη πρόσβαση σε αυτού του είδους τη γνώση.