OK! Anytime Markets: Ημέρες Θάλασσας – Πάμε Πειραιά

Τα OK! Anytime Markets συνεχίζουν να στηρίζουν ενεργά τις γειτονιές της Αττικής με ενέργειες που στόχο έχουν να τις ομορφύνουν. Τα ΟΚ! Bread, το νέο εγχείρημα των OK! Anytime Markets, αγκάλιασαν το πρόγραμμα της UrbanΑct «Δημόσιες Τοιχογραφίες» το οποίο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Δήμου Πειραιά με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Ημέρας Θάλασσας.

Το 20ο δημοτικό στον Πειραιά είναι ένα ακόμη σχολείο που άλλαξε όψη με τις τοιχογραφίες της Urban Act, την υποστήριξη των OK! Anytime Markets και των ΟΚ! Bread. Από τις 17 μέχρι τις 31 Μαΐου, η UrbanAct ανέλαβε να πραγματοποιήσει τοιχογραφίες που αποτυπώνουν τη φιλοσοφία και την δημιουργικότητα των καλλιτεχνών, δημιουργώντας ένα καλύτερο περιβάλλον για μαθητές και δασκάλους.

Το κεντρικό μήνυμα της τοιχογραφίας προέκυψε με αφορμή την Ευρωπαϊκή Ημέρα Θάλασσας και ο καλλιτέχνης ΚΕΖ αποτύπωσε την εικόνα του θαλασσινού τοπίου στους εξωτερικούς τοίχους του σχολείου. Την τελευταία ημέρα πραγματοποιήθηκαν σεμινάρια ζωγραφικής για τους μαθητές, οι οποίοι συμμετείχαν ενεργά και διασκέδασαν βάζοντας τις δικές τους πινελιές στο εξαιρετικά εμπνευσμένο έργο της UrbanΑct. Την ίδια μέρα μοιράστηκαν τσάντες στους μικρούς καλλιτέχνες με υλικά για να συνεχίσουν την καλλιτεχνική τους δραστηριότητα στο μέλλον και παράλληλα έγινε κλήρωση για ένα ποδήλατο που κέρδισε ένας τυχερός μαθητής.

H Διεύθυνση του 20ου Δημοτικού Σχολείου Πειραιά δήλωσε σχετικά με την ενέργεια: «Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό και άφησαν τη φαντασία τους ελεύθερη να δημιουργήσει. Μακάρι αντίστοιχες ενέργειες να γίνονται και σε άλλα σχολεία σε όλη την Ελλάδα, γιατί τα σχολεία μας είναι κρύα, μουντά και γκρίζα. Ευχαριστούμε την Urban Act, τα OK! Anytime Markets και τα OK! Bread για τη στήριξη και ευχόμαστε να συνεχίσουν να ομορφαίνουν κι άλλα σχολικά κτήρια».

«Στα OK! Anytime Markets πιστεύουμε πως κάθε παιδί έχει δικαίωμα σε ένα όμορφο και προσεγμένο σχολικό περιβάλλον, γι’αυτό και συνεχίζουμε να στηρίζουμε τις δράσεις της Urban Act σε περισσότερες γειτονιές. Η χαρά των παιδιών και η συμμετοχή τους στη δράση «Urban Act Δημόσιες Τοιχογραφίες, Ημέρες Θάλασσας- Πάμε Πειραιά» είναι η πιο σημαντική επιβράβευση για εμάς και το κίνητρο για να είμαστε κοντά τους» δήλωσε η Μαρία Αρτίκη, Υπεύθυνη Marketing & Επικοινωνίας.