Ο Απολογισμός Αειφορίας 2015 του WPP

Η τελευταία Έκθεση Αειφορίας του ομίλου WPP δείχνει την επίτευξη επιχειρηματικής προόδου σε θέματα αειφορίας.

Η έκθεση τονίζει την πρόσφατη δουλειά πελατών σε θέματα αειφορίας, καθώς και ένα νέο τρόπο σκέψης, συμπεριλαμβανομένης της Female Tribe της J. Walter Thompson, μιας ματιάς στο πώς η διαφορετικότητα στη διαφήμιση μπορεί να ωφελήσει την κατώτατη γραμμή, να ενισχύσει τη συμμετοχή των καταναλωτών και να έχει θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία.

Τα βασικά σημεία

– Οι πελάτες που συνδέονται με τον WPP στον τομέα της βιωσιμότητας απέδωσαν αξία 1,29 δισ. λιρών στον Όμιλο το 2015, που ισοδυναμεί με το 11% του τζίρου.

– Το 47% των ανώτερων διευθυντικών στελεχών είναι γυναίκες.

– Παρουσίασε 39% μείωση στο κατά κεφαλήν αποτύπωμα άνθρακα από το 2006.

– Επενδύσεις σε δεξιότητες και εκπαίδευση, συμπεριλαμβανομένων 5.378 πρακτικών αμειβόμενης άσκησης και μαθητείας και επενδύσεις 41,1 εκ. λιρών στην εκπαίδευση των εργαζόμενων.

– Συνεργασίες με πανεπιστήμια και εκπαιδευτικούς οργανισμούς στην Αφρική, την Ινδία και την Κίνα για την ανάπτυξη της βάσης δεξιοτήτων για τη δημιουργική βιομηχανία στην ταχύτερα αναπτυσσόμενες οικονομίες.

– Pro bono δουλειά, φιλανθρωπικές δωρεές και διαπραγμάτευση free media χώρου αξίας 43,8 εκατ. λιρών, υποστηρίζοντας ΜΚΟ που δραστηριοποιούνται σε τομείς όπως το περιβάλλον, η υγεία και τα ανθρώπινα δικαιώματα.

– Διαρκής πρόοδος όσον αφορά τα πρότυπα σε τομείς όπως η προστασία της ιδιωτικής ζωής των καταναλωτών και της διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας.