Coca-Cola HBC: Νέοι στόχοι αειφόρου ανάπτυξης

Οι συγκεκριμένοι στόχοι υποστηρίζουν τη δέσμευσή του να εμπνέει ένα καλύτερο μέλλον

Οι 7 νέοι στόχοι του Ομίλου Coca-Cola HBC για το 2020, εστιάζουν στην ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, τη βελτίωση της παραγωγικής αποδοτικότητας και τη στήριξη των τοπικών κοινωνιών, υποστηρίζοντας παράλληλα τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ.

Ο Όμιλος Coca-Cola HBC, ένας κορυφαίος εμφιαλωτής των προϊόντων της The Coca-Cola Company και ηγέτης ανάμεσα στις εταιρείες του κλάδου, σύμφωνα με τους Δείκτες Βιώσιμης Ανάπτυξης Dow Jones (DJSI), ανακοινώνει νέους στόχους για την αειφόρο ανάπτυξη.

Μέχρι το 2020, οι στόχοι της εταιρείας είναι οι εξής:

•    Το 40% της συνολικής ενέργειας θα προέρχεται από ανανεώσιμες και καθαρές πηγές
•    Ανάκτηση το λιγότερο 40% κατά μέσο όρο, των συσκευασιών που προωθεί στην αγορά
•    Το 20% της συνολικής ποσότητας PET που χρησιμοποιούμε στις συσκευασίες μας, θα προέρχεται από ανακυκλωμένο PET ή/και από PET που έχει παραχθεί από ανανεώσιμα υλικά
•    Μείωση των υλικών συσκευασίας κατά 25% ανά λίτρο παραγόμενου προϊόντος
•    Πάνω από το 95% των κύριων αγροτικών πρώτων υλών, θα είναι πιστοποιημένο βάσει των Κατευθυντήριων Αρχών Αειφόρου Γεωργικής Παραγωγής του Συστήματος της Coca-Cola (Sustainable Agricultural Guiding Principles)
•    Επένδυση τουλάχιστον 2% των ετήσιων προ φόρων εσόδων στις τοπικές κοινωνίες όπου δραστηριοποιείται
•    Διπλασιασμός του αριθμού των εργαζομένων που συμμετέχουν σε εθελοντικές δραστηριότητες, κατά τη διάρκεια των ωρών εργασίας, στο 10%

Οι επτά νέοι στόχοι προστίθενται στις αρχικές δεσμεύσεις για το 2020 που είχαν ανακοινωθεί πέρυσι, για τη μείωση της χρήσης νερού και του ανθρακικού αποτυπώματος κατά 30% και 50% αντίστοιχα. Τα δύο τελευταία χρόνια, ο Όμιλος Coca-Cola HBC έχει επιτύχει μείωση της χρήσης νερού κατά 2,1 δισ. λίτρα, ποσότητα που ισοδυναμεί με ένα ποτήρι νερό για κάθε άνθρωπο στον πλανήτη.  Τα πέντε τελευταία χρόνια, το ανθρακικό αποτύπωμα των προϊόντων του Ομίλου Coca-Cola HBC σε παγκόσμιο επίπεδο, έχει μειωθεί κατά 1,07 εκατ. τόνους, λόγω των επενδύσεων σε τεχνολογίες ενεργειακής απόδοσης και χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Η ποσότητα αυτή αντιστοιχεί στις συνολικές, ετήσιες εκπομπές αερίων ρύπων πάνω από 200.000 επιβατικών αυτοκινήτων.

Το 2015, η εταιρεία επένδυσε 8,2 εκατ. Ευρώ – που αντιστοιχεί στο 2,3% των προ φόρων κερδών της – για την υλοποίηση προγραμμάτων, για προγράμματα ευεξίας, προστασίας του περιβάλλοντος, υπεύθυνης διαχείρισης υδάτινων πόρων και ανάπτυξης των νέων, συνεργαζόμενη με περισσότερες από 230 ΜΚΟ.

Ο Δημήτρης Λόης, CEO του Ομίλου Coca-Cola HBC, δήλωσε: «Οι υψηλοί στόχοι που ανακοινώνουμε σήμερα αντικατοπτρίζουν τη δέσμευσή μας να εμπνέουμε ένα καλύτερο μέλλον για τους ανθρώπους μας και για τις κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Αυτοί οι στόχοι αποτελούν σημαντικό πυλώνα της συνολικής στρατηγικής μας, που μας έχει αναδείξει ως ηγέτη στην αειφόρο ανάπτυξη ανάμεσα σε εταιρείες του κλάδου. Παράλληλα, καταδεικνύουν την εστίασή μας στην υπεύθυνη, κερδοφόρα και βιώσιμη ανάπτυξη της δραστηριότητάς μας».