Τελική παράταση για την 2η Hellenic CSR iNSIGHTS

Μέχρι την Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου παρατείνεται η δυνατότητα συμμετοχής στη δεύτερη ετήσια διαδικτυακή έρευνα Hellenic CSR iNSIGHTS, που έχει στόχο να καταγράψει το βαθμό διείσδυσης της ΕΚΕ και των αρχών της Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας στις ελληνικές επιχειρήσεις.

Απευθύνεται αποκλειστικά σε στελέχη ΕΚΕ της εγχώριας αγοράς και μέσα από συγκεκριμένες ερωτήσεις, που καλύπτουν όλο το φάσμα της Εταιρικής Υπευθυνότητας και της Βιώσιμης Ανάπτυξης, όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί στη χώρα μας, επιχειρεί να αποτυπώσει τις ακολουθούμενες πρακτικές και δράσεις ΕΚΕ, καθώς και τις ευρύτερες τάσεις στο χώρο.

Πρόκειται για ένα μοναδικό εργαλείο έρευνας, που δημιούργησε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ (Athens Laboratory of Research in Marketing – A.LA.R.M.) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ), την Direction Business Network και CSR Hellas και σε αυτήν μετέχουν αποκλειστικά στελέχη ΕΚΕ της ελληνικής αγοράς.

Σημειώνεται πως η πρώτη ετήσια έρευνα Hellenic CSR iNSIGHTS πραγματοποιήθηκε το 2015 και οδήγησε και στη σχετική έκδοση με τίτλο «Η εικόνα της ΕΚΕ στην Ελλάδα σήμερα». Τα αποτελέσματα της φετινής έρευνας θα ανακοινωθούν συγκεντρωτικά σε ειδική εκδήλωση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με την Direction Business Network στο τηλ. 210 -77124