UNILEVER: Αειφορία στην πράξη

Η Unilever βρέθηκε και φέτος, για 14η συνεχή χρονιά στην πρώτη θέση των Παγκοσμίων Δεικτών Αειφορίας του Dow Jones (Dow Jones Sustainability World Indexes) στον τομέα των Τροφίμων, ενώ ανέκτησε την ηγετική της θέση και στον τομέα Τροφίμων και Ποτών.

Η βαθμολογία της Unilever, που αφορά στη συνεισφορά της σε επίπεδο κοινωνικό, οικονομικό και περιβαλλοντικό, ανήλθε στο 86% – σημαντικά αυξημένη σε σχέση με το 81% της περσινής χρονιάς. Σε ορισμένα μάλιστα κριτήρια, όπως στους τομείς Υγείας & Διατροφής, Συσκευασίας και Περιβαλλοντικής Πολιτικής πέτυχε την ανώτερη βαθμολογία, δηλαδή το 100%!

Η εξαιρετική αυτή απόδοση έρχεται ως αποτέλεσμα της εφαρμογής των αρχών και της επίτευξης των στόχων αειφορίας, όπως αυτοί έχουν τεθεί μέσα από το Παγκόσμιο Σχέδιο Δράσης της Unilever για την Αειφορία, το οποίο αποτελεί πλέον την «καρδιά» της λειτουργίας της εταιρίας. Στην ουσία μέσα από το πρόγραμμα αυτό, στόχος είναι η ανάπτυξη της εταιρίας να επιτευχθεί μειώνοντας παράλληλα το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και αυξάνοντας τη θετική επιρροή στην κοινωνία.

Ο Πρόεδρος της Unilever Paul Polman, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Στηρίζουμε με πράξεις το Παγκόσμιο Σχέδιο Δράσης μας για την Αειφορία,  καθώς έχουμε ενσωματώσει την αειφορία σε όλο το φάσμα των διαδικασιών μας, από τις πρώτες ύλες που χρησιμοποιούμε για την παραγωγή των προϊόντων μας, μέχρι την αποθήκευση και τη διανομή τους».