Microsoft: Γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα ατόμων με Αναπηρία, δημιουργώντας ένα μέλλον προσβάσιμο για όλους, χωρίς αποκλεισμούς

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, η Microsoft γιορτάζει την Ισότιμη Ένταξη και Προσβασιμότητα κάθε ανθρώπου σε όλους τομείς, από την εργασία και την έρευνα, μέχρι το σχολείο και τη διασκέδαση.

Στη Microsoft έχουν δεσμευτεί να δημιουργούν προϊόντα και υπηρεσίες που ενδυναμώνουν κάθε άτομο και κάθε οργανισμό στον πλανήτη να πετύχει περισσότερα. Με πάνω από 1 δισεκατομμύριο άτομα με αναπηρίες, σε όλο τον κόσμο, και με περίπου 1 εκατομμύριο στην Ελλάδα, αυτή η δέσμευση δεν ήταν ποτέ πιο αναγκαία.

Στον τομέα της Εργασίας, η Microsoft ακολουθεί την τακτική των προσλήψεων χωρίς αποκλεισμούς, η οποία συμπεριλαμβάνει, μεταξύ άλλων, το Πρόγραμμα Απασχόλησης για Άτομα με Αυτισμό και το Πρόγραμμα Υποστηριζόμενης Απασχόλησης.

Στον τομέα της Καινοτομίας και της Έρευνας, αναπτύσσουμε νέες υπηρεσίες και εφαρμογές, καθώς και ειδικές βιβλιοθήκες λογισμικού, που οδηγούν στην ένταξη συγκεκριμένων πρακτικών σχεδιασμού, χωρίς αποκλεισμούς.

Με τεχνολογίες αιχμής, όπως το Seeing AI, το Microsoft Translator και το Xbox Controller, αξιοποιούμε την Τεχνητή Νοημοσύνη και εντάσσουμε τα άτομα με αναπηρία στη διαδικασία δημιουργίας καινοτόμων προϊόντων, προσβάσιμων σε όλους.

Επιπλέον, η Microsoft συνεχίζει να βελτιώνει την προσβασιμότητα των ενσωματωμένων εργαλείων που είναι απαραίτητα στο Χώρο Εργασίας, όπως τον Έλεγχο Προσβασιμότητας (Accessibility Checker), το Alt-Text για εικόνες που μεταφράζονται μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης, και τον αυτόματο υποτιτλισμό του λόγου σε ένα βίντεο. Νέες δυνατότητες εύκολης προσβασιμότητας έχουν επίσης προστεθεί στα Windows 10, μαζί με βελτιώσεις λογισμικού, όπως στο Narrator.

Στα Σχολεία, τα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν εφαρμογές που τα βοηθούν στη συγκέντρωση και την κατανόηση των μαθημάτων. Για να ενισχύσει τη δέσμευσή της σε αυτόν τον τομέα, η Microsoft έγινε η πρώτη εταιρεία που υπέγραψε το πρόγραμμα Made by Dyslexia με στόχο να βοηθήσει τα 700 εκατομμύρια άτομα με δυσλεξία σε ολόκληρο τον κόσμο να αποκτήσουν πρόσβαση σε βοηθητική τεχνολογία. Η εταιρεία παρουσίασε επίσης μια σειρά ενημερώσεων για τα Εργαλεία Εκμάθησης, ένα δωρεάν πρόγραμμα για εκπαιδευτικούς και μαθητές, το οποίο βοηθά ήδη περισσότερα από 14 εκατομμύρια άτομα να κατανοούν την ανάγνωση και τη γραφή.

Για την ψυχαγωγία στο Σπίτι, πιστεύουμε ότι τα παιχνίδια πρέπει να είναι διασκεδαστικά για όλους, γι’ αυτό, δημιουργούμε εμπειρίες παιχνιδιών χωρίς αποκλεισμούς, προσβάσιμες σε όλη την κοινότητα των gamers. Πρόσφατα, η εταιρεία ανακοίνωσε το Xbox Adaptive Controller, το οποίο είναι σχεδιασμένο να ενδυναμώνει τους παίκτες με περιορισμένη κινητικότητα.

Στη Microsoft πιστεύουμε ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να δώσει λύσεις σε μερικές από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία. Γι’ αυτό, αλλάζουμε τον τρόπο που δουλεύουμε, μαθαίνουμε και ζούμε, ενδυναμώνοντας κάθε άνθρωπο, ώστε να μπορεί να ενταχθεί, ισάξια, σε όλους τους τομείς της ζωής, χωρίς αποκλεισμούς.