Καμπάνια από τη Henkel στα My market: Πρόληψη, Μαζί κάνουμε τη Διαφορά

Ο Τομέας Καλλυντικών της Henkel Hellas και η ελληνική αλυσίδα σουπερμάρκετ My market, υποστηρίζουν το έργο του Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού «Στόχος-Πρόληψη», για την ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση του κοινού, ως προς τη σημασία της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού.

Από τις 6 έως τις 19 Μαρτίου, η Henkel Hellas και τα My market, μέσα από μια σειρά δράσεων σε in-store & digital περιβάλλον, προσκαλούν τις Ελληνίδες να παραμερίσουν τους φόβους και τις προκαταλήψεις και να κάνουν συχνά εξετάσεις. Συγκεκριμένα, η Henkel Hellas, μέσω της ΜΚΟ «Στόχος-Πρόληψη», θα προσφέρει σε 400 γυναίκες που το έχουν ανάγκη, δωρεάν πρόσβαση σε προληπτικές ιατρικές εξετάσεις. Την ίδια περίοδο, μέσω του microsite «Πρόληψη, Μαζί κάνουμε τη διαφορά!», στην ιστοσελίδα των My market, 50 τυχερές συμμετέχουσες θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν το νέο βραχιόλι του “Στόχου”, αφού απαντήσουν σε μια ερώτηση σχετικά με τη δράση του φορέα.

Συμπληρωματικά, εκπρόσωποι της ΜΚΟ «Στόχος-Πρόληψη», θα βρίσκονται με περίπτερο σε επιλεγμένα καταστήματα My market σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να ενημερωθούν και κατ’ ιδίαν για όλα όσα τους απασχολούν. Μπορείτε να βρείτε το περίπτερο της ΜΚΟ «Στόχος-Πρόληψη» στα καταστήματα:

Ολυμπιακό Χωριό στις 08.03.2019
Αγία Σοφία, Πειραιά στις 14.03.2019
Ωραιόκαστρο Γαλήνης, Θεσσαλονίκη στις 18.03.2019

Η Στρατηγούλα Βαμβαλή, Head of Marketing & Trade Beauty Care Retail της Henkel Hellas δήλωσε σχετικά: «Ο Τομέας Καλλυντικών της Henkel Hellas, έχει πάντα στο επίκεντρό του τη Γυναίκα. Προσπαθούμε σταθερά και υπεύθυνα να είμαστε πάντα δίπλα στις γυναίκες, τόσο μέσω των αγαπημένων μας brands ομορφιάς, όσο και μέσα από τις CSR πρωτοβουλίες μας. Για τη φετινή χρονιά είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που υποστηρίζουμε τη ΜΚΟ «Στόχος – Πρόληψη» σε συνεργασία με τα σουπερμάρκετ My market, στο πολύ σημαντικό έργο της».