«Το Χαμόγελο του Παιδιού» δίπλα στα παιδιά 24 ώρες το 24ωρο

Με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα Τηλεφωνικών Γραμμών Βοήθειας για Παιδιά «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ενώνει δυνάμεις με φορείς και συνεργάτες του από όλο τον κόσμο συμμετέχοντας στην παγκόσμια καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζει η λειτουργία των Τηλεφωνικών Γραμμών Βοήθειας για τα Παιδιά.

Τη φετινή χρονιά το Διεθνές Δίκτυο Τηλεφωνικών Γραμμών Βοήθειας για Παιδιά – Child Helpline International (CHI), ενεργό μέλος του οποίου είναι «Το Χαμόγελο του Παιδιού», γιορτάζει τη Διεθνή Ημέρα Τηλεφωνικών Γραμμών εστιάζοντας στα ζητήματα των ευάλωτων παιδιών και των παιδιών που δεν εκπροσωπούνται. Με κεντρικό σύνθημα «Κάθε Παιδί έχει Φωνή» φορείς από όλο τον κόσμο μεταφέρουν το μήνυμα της ανάγκης κάθε παιδί να μην υφίσταται διακρίσεις και η φωνή του να ακούγεται πραγματικά.

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» μέσω της «Εθνικής Τηλεφωνικής Γραμμής για τα Παιδιά SOS 1056» που λειτουργεί από το 1997, της «Ευρωπαϊκής Γραμμής για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000» που λειτουργεί από το 2008 και της «Ευρωπαϊκής Γραμμής Υποστήριξης Παιδιών και Εφήβων 116111» συμβάλλει άμεσα στην πρόληψη και στην αντιμετώπιση κάθε σοβαρού προβλήματος που αφορά σε παιδί θύμα όπως είναι η κακοποίηση, η παραμέληση, η εξαφάνιση, η εμπορία, η εκμετάλλευση ή ο σχολικός εκφοβισμός και η αυτοκτονία.

Το 2016 εγκαινιάστηκε η «Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης Παιδιών και Εφήβων 116111», ενταγμένη στο Διεθνές Δίκτυο Τηλεφωνικών Γραμμών – Child Helpline International, η οποία και τέθηκε στη διάθεση όλων των παιδιών στην Ελλάδα, μεταξύ αυτών και των παιδιών προσφύγων και μεταναστών, που διατρέχουν κίνδυνο ή έχουν ανάγκη από βοήθεια.

Η γραμμή είναι διαθέσιμη δωρεάν, πανελλαδικά, καθημερινά, 24 ώρες το 24ωρο, με 6 διασυνδεδεμένα τηλεφωνικά κέντρα σαν 1, στελεχωμένη από κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχολόγους και με μέγιστο χρόνο αναμονής 11 δευτερόλεπτα.

Παράλληλα, στη διάθεσή της (ομοίως με τις Γραμμές 1056 και 116000) και με στόχο την εξασφάλιση της λειτουργίας της ανά πάσα στιγμή και κάτω από έκτακτες συνθήκες κρίσης, έχει το Disaster Recovery Area στο Δ.Α.Α. Ελ. Βενιζέλος. Οι Τηλεφωνικές Γραμμές είναι επίσημα αναγνωρισμένες ως Γραμμές Έκτακτης Ανάγκης (emergency lines) και είναι διασυνδεδεμένες με τον Ευρωπαϊκό Αριθμό Έκτακτης Ανάγκης 112.

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» ως ενεργό μέλος του Δικτύου CHI και ως εμπιστευμένος συνεργάτης της Facebook (trusted NGO partner) αξιοποιεί τις καινοτόμες τεχνολογίες χάρη στην υποστήριξη και τη συνεργασία διεθνών φορέων και εταιρειών τεχνολογίας και τηλεφωνίας στην Ελλάδα που προσφέρουν δωρεάν τις υπηρεσίες τους διαδραματίζοντας με ποιοτικό τρόπο σημαντικό ρόλο στην ολιστική και αποτελεσματική υποστήριξη όλων των παιδιών που χρειάζονται βοήθεια.

Τη σημερινή Διεθνή Ημέρα Τηλεφωνικών Γραμμών Βοήθειας για Παιδιά «Το Χαμόγελο του Παιδιού» με αφορμή και τα πρόσφατα τραγικά περιστατικά αυτοκτονίας παιδιών και νέων ανθρώπων ότι ακόμα και στις πιο ακραίες στιγμές απελπισίας, μπορεί να υποστηρίξει άμεσα και αποτελεσματικά.

Σε αυτή την προσπάθεια το εξειδικευμένο προσωπικό του Οργανισμού χρησιμοποιώντας τεχνολογικά εργαλεία και καλές πρακτικές και ενεργοποιώντας το σύνολο των δομών και υπηρεσιών σε συνεργασία με τις αρμόδιες θεσμικές αρχές μπορεί να βοηθήσει άμεσα και αποτελεσματικά παιδιά και ενήλικες που έχουν βρεθεί σε αδιέξοδο και χρειάζονται πολλαπλή υποστήριξη.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το Γραφείο Τύπου στο [email protected]ή στο 210 33 06 140.