Με όραμα «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα», φέτος το καλοκαίρι, η Coca–Cola επέκτεινε το πεδίο εφαρμογής της πλατφόρμας κοινωνικής προσφοράς «Zero Waste Future» και στις παραλίες, μέσα από το πρόγραμμα «Zero Waste Beaches», καταφέρνοντας να συλλέξει 145 τόνους απορριμμάτων. Το πρόγραμμα, το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με την Οικολογική Εταιρία Ανακύκλωσης και την Ελληνική Εταιρία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης, περιλάμβανε μια σειρά από πρωτοποριακές δράσεις ενημέρωσης των επισκεπτών 9 επιλεγμένων παραλιών, καθώς και εκπαίδευσης των ιδιοκτητών και των εργαζομένων 27 παραλιακών επιχειρήσεων γύρω από τα θέματα της ανακύκλωσης και της κυκλικής οικονομίας.
Στο πλαίσιο του προγράμματος «Ζero Waste Beaches», η Coca–Cola προχώρησε στην τοποθέτηση περισσότερων από 100 κάδων χωριστής ανακύκλωσης τεσσάρων ρευμάτων, για άμεση διαλογή στην πηγή, διαθέτοντας, σύμφωνα με τη νέα ευρωπαϊκή οδηγία, για πρώτη φορά ξεχωριστό ρεύμα για τις πλαστικές φιάλες, ενώ υλοποίησε δράσεις καθαρισμού, σε μια προσπάθεια να διατηρηθούν οι παραλίες όμορφες και καθαρές, τόσο για τους Έλληνες πολίτες, όσο και για τους τουρίστες του εξωτερικού. Παράλληλα, μέσα από τις διάφορες δράσεις του προγράμματος Zero Waste Beaches, πάνω από 176.000 πολίτες ενημερώθηκαν γύρω από τη σημασία της ανακύκλωσης στις παραλίες.
Για το πρόγραμμα «Zero Waste Beaches» αναπτύχθηκε μια ολοκληρωμένη καμπάνια ευαισθητοποίησης του κοινού για την προώθηση της ανακύκλωσης και της 2ης ζωής των πλαστικών απορριμμάτων, ζητώντας από το κοινό την ενεργή συμμετοχή του με τη χρήση των νέων τεχνολογιών. Συγκεκριμένα, η εταιρεία, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης, προχώρησε σε μια πρωτότυπη online διαδραστική ενέργεια που υλοποίησε στο Messenger, με την οποία έδωσε την ευκαιρία στους καταναλωτές να επιλέξουν το αντικείμενο στο οποίο επιθυμούσαν να μετατραπεί η πλαστική τους συσκευασία, καθώς και την παραλία στην οποία θα ήθελαν να τοποθετηθεί του χρόνου το καλοκαίρι. Παράλληλα, μέσω του Messenger, ο χρήστης ενημερωνόταν για το πρόγραμμα, τα αποτελέσματα και για την αξία της ανακύκλωσης συνολικά. Η ανταπόκριση του κοινού στην ενέργεια ήταν ιδιαίτερα θερμή καθώς συμμετείχαν περισσότεροι από 20.000 καταναλωτές.
Οι παραλίες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα ήταν η παραλία της Αγίας Μαρίνας στα Χανιά, των Λουτρών και του Αγίου Δημητρίου στην Κύθνο, της Έλλης στη Ρόδο, του Μακρύ Γιαλού, της Σκάλας και του Μύρτου στην Κεφαλλονιά, της Γλυφάδας στην Αττική και η Νέα Παραλία στη Θεσσαλονίκη. Το ποσοστό των πλαστικών απορριμμάτων που έχουν συλλεγεί μέχρι στιγμής από το πρόγραμμα ανέρχεται στο 50% του συνόλου των απορριμμάτων, με τις πλαστικές φιάλες να περιλαμβάνουν το 38%. Από τα υπόλοιπα απορρίμματα που συλλέχθηκαν, το 29% ήταν γυάλινα, το 10% χάρτινα και το 11% μεταλλικά. Τα πλαστικά απορρίμματα που θα συγκεντρωθούν συνολικά από τις δράσεις, αφού ανακυκλωθούν, θα μετατραπούν σε 3D εκτυπωμένα αντικείμενα παραλίας από τη δημιουργική ομάδα των The New Raw, και θα τοποθετηθούν του χρόνου το καλοκαίρι στις 9 παραλίες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
Με υπευθυνότητα και σεβασμό απέναντι στο περιβάλλον και με οδηγό την καινοτομία, η Coca–Cola ολοκληρώνει το πρόγραμμα Zero Waste Beaches, που αποτελεί μέρος της νέας της εταιρικής καμπάνιας #NEVERSETTLE και συνέχεια της πολυεπίπεδης πλατφόρμας Zero Waste Future, που υλοποιείται από τον Σεπτέμβρη του 2018. Με στόχο να διευρύνει τη δράση της και σε άλλους τομείς της καθημερινότητας, η εταιρία σχεδιάζει να παρέμβει σε σχολεία, σε χώρους εστίασης και ξενοδοχεία, δίνοντάς τους προοπτική μηδενικών απορριμμάτων.
Εδώ μπορείτε να δείτε το τηλεοπτικό σποτ του προγράμματος Zero Waste Beaches
Εδώ μπορείτε να δείτε το βίντεο από τη δράση ενημέρωσης του προσωπικού και των ιδιοκτητών στην παραλία του Balux στην περιοχή της Γλυφάδας στην Αττική