Tο εμβληματικό, μήκους 18 μέτρων φορτηγό της Coca-Cola, αφού διένυσε περισσότερα από 8.500 χιλιόμετρα σε Ιωάννινα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Πάτρα, Καλαμάτα και Κόρινθο, ολοκλήρωσε το ταξίδι του στην Αθήνα, σε ένα κλίμα γιορτής, σκορπίζοντας την αληθινή μαγεία των Χριστουγέννων στη διάρκεια του ταξιδιού του, σε όλη την Ελλάδα, με πάνω από 600.000 καταναλωτές να το επισκέπτονται από κοντά. Γεμάτο εκπλήξεις και πλούσια δώρα, συνέβαλλε στη μετάδοση του χαρμόσυνου εορταστικού κλίματος, αλλά και τη διάδοση της «αποστολής» του καλού σκοπού, με στόχο να προσφερθούν 1.000.000 μερίδες φαγητού σε συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη, μέσω της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης «Μπορούμε».
Στις συνολικά 600 ώρες οδήγησης, το εντυπωσιακό όχημα έκανε βόλτες στους κεντρικούς δρόμους κάθε πόλης, και προσκαλούσε τους καταναλωτές να το εντοπίσουν και να το φωτογραφίσουν, αφού ανεβάζοντας τη φωτογραφία τους στο instagram, με hashtag #realmagictourGR και tag @cocacolagreece, είχαν την ευκαιρία να διεκδικήσουν μια ταξιδιωτική δωροεπιταγή αξίας 500 ευρώ. Πραγματοποιήθηκαν περίπου 1.400 δημοσιεύσεις, κάνοντας viral το hashtag και την άφιξη του χριστουγεννιάτικου φορτηγού!
Το εμβληματικό όχημα βρέθηκε επίσης σταθμευμένο σε επιλεγμένα σημεία λιανικής κάθε πόλης, με τους επισκέπτες να έχουν την ευκαιρία να το δουν από κοντά, και να φωτογραφηθούν, τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα για τον Covid-19, αυτή τη φορά για καλό σκοπό. Γιατί για κάθε «κλικ» η Coca-Cola έσωσε και πρόσφερε μερίδες φαγητού, πετυχαίνοντας το στόχο να ξεπεράσει τις 1.000.000 μερίδες, οι οποίες θα διατεθούν κατά τη διάρκεια του νέου έτους, μέσω της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης «Μπορούμε», σε συνεργαζόμενους φορείς σε όλη την Ελλάδα.
Το μήνυμα χαράς και αλληλεγγύης μεταδόθηκε ταχύτατα και στον τελικό προορισμό του εμβληματικού οχήματος, την Αθήνα, όπου πραγματοποίησε «στάση» μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου. Οι δράσεις του χριστουγεννιάτικου φορτηγού σε δημοφιλές εμπορικό κέντρο των Βορείων Προαστίων το κατέστησαν τον Νο1 προορισμό για χιλιάδες επισκέπτες, που έσπευσαν να θαυμάσουν το φορτηγό της Coca-Cola και να συνεισφέρουν στον καλό σκοπό. Σε ένα μοναδικό, χριστουγεννιάτικο σκηνικό, το κοινό έβρισκε ένα ψηφιακό photobooth για να φωτογραφηθεί και να συνεισφέρει στο στόχο του 1.000.000 μερίδων φαγητού, αλλά και το αγαπημένο Coca–Cola Pop–Up Store, για τις πιο χριστουγεννιάτικες αγορές, γεμάτες δώρα και αναμνηστικά Coca-Cola. Οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία επίσης να γράψουν τις ευχές τους για τη νέα χρονιά στο χριστουγεννιάτικο γραμματοκιβώτιο, οι οποίες συνόδευσαν τα 500 εορταστικά γεύματα που διατέθηκαν σε συνεργασία με το Κέντρο Υποδοχής και Αλληλεγγύης του δήμου Αθηναίων (ΚΥΑΔΑ) ανήμερα τα Χριστούγεννα, σε συμπολίτες μας σε ανάγκη.