Μαρινόπουλος: 50 χρόνια επενδύει ελληνικά

Εδώ και 50 χρόνια η εταιρεία Μαρινόπουλος μπαίνει σε κάθε ελληνικό σπίτι μέσω των προϊόντων που ψωνίζουν καθημερινά χιλιάδες Έλληνες στα 800 καταστήματά της σε όλη τη χώρα. Η εταιρεία που δημιούργησε το πρώτο ελληνικό σουπερμάρκετ στο κέντρο της Αθήνας, διαθέτει σήμερα το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων με παρουσία σε κάθε σημείο του ελληνικού χάρτη, αλλά και εκτός συνόρων μέσω των καταστημάτων της σε Κύπρο, Αλβανία, Βουλγαρία, Σκόπια και σύντομα στη Σερβία. Η Μαρινόπουλος Α.Ε. είναι μία από τις μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις, η οποία συμβάλλει έμπρακτα στις τοπικές κοινωνίες που δραστηριοποιείται και συγχρόνως στην τοπική ανάπτυξη.

Επενδύσεις και στήριξη

Το μέγεθος της εταιρείας αποτυπώνει την ουσιαστική συνεισφορά της στην ελληνική οικονομία είτε άμεσα είτε έμμεσα.Την τελευταία πενταετία η εταιρεία επένδυσε 360 εκατ. στην ελληνική οικονομία και κατέβαλε 430 εκατ. ευρώ σε συνολικούς φόρους. Σε μια εποχή προκλήσεων για το μέλλον της χώρας, η Μαρινόπουλος παραμένει μία εταιρεία καταλύτης για τις εξελίξεις στο ελληνικό λιανεμπόριο, απασχολώντας 14.000 εργαζομένους και έχοντας δρομολογήσει ένα επενδυτικό πλάνο 250 εκατομμυρίων ευρώ για την τριετία 2012-2014.

Τα ελληνικά προϊόντα

Ιδιαίτερα σημαντικός είναι και ο ρόλος της εταιρείας στην προώθηση των ελληνικών προϊόντων, τα οποία αποτελούν κομβικό σημείο στην επιχειρηματική της πορεία. Ενδεικτικό αυτής της φιλοσοφίας είναι το γεγονός ότι το 96% των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που διατίθενται στα ράφια της Μαρινόπουλος Α.Ε. προέρχεται από Έλληνες παραγωγούς. Δείχνοντας έμπρακτα την υποστήριξή της στους τοπικούς συνεργάτες της, η Μαρινόπουλος υλοποιεί από τον Ιούλιο του 2012 το Πρόγραμμα Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος, το οποίο αποτελεί μια σημαντική προσπάθεια χαρτογράφησης της εγχώριας παραγωγής και προώθησης των τοπικών προϊόντων. Επιδίωξη της εταιρείας, που οδήγησε στην υλοποίηση της ενέργειας, είναι να βρίσκεται κοντά στους προμηθευτές της αλλά και να δίνει ευκαιρίες σε νέους, καινοτόμους παραγωγούς μέσω του Διαγωνισμού Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος που διοργανώνεται παράλληλα με το πρόγραμμα.

Οι προσφορές

Σημαντικό ρόλο στη στρατηγική της εταιρείας κατέχει και η πολιτική προσφορών, την οποία έχει χαράξει ήδη προ κρίσης και ακολουθεί με συνέπεια τα τελευταία χρόνια. Η Μαρινόπουλος Α.Ε. είναι η πρώτη εταιρεία που επεσήμανε την ανάγκη υποστήριξης των Ελλήνων καταναλωτών λόγω του περιορισμού του διαθέσιμου εισοδήματος, καθιερώνοντας συνεχείς προσφορές σε βασικά καταναλωτικά προϊόντα. Συγχρόνως, προχώρησε στην παροχή σημαντικών εκπτώσεων για τους Έλληνες καταναλωτές, όπως η μόνιμη έκπτωση 10% σε όλα τα φρέσκα προϊόντα σε ανέργους, ηλικιωμένους άνω των 65 και πολύτεκνους.

Τα Κοινωνικά Παντοπωλεία

Η ανταπόδοση στην κοινωνία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρηματικής φιλοσοφίας της εταιρείας. Από το 2007 η Μαρινόπουλος έχει ιδρύσει και λειτουργεί τρία Κοινωνικά Παντοπωλεία σε Αθήνα, Πειραιά και Θεσσαλονίκη, στηρίζοντας έτσι τις άπορες οικογένειες να διασφαλίσουν τα αναγκαία για την επιβίωσή τους. Η εταιρεία έχει επενδύσει στο συγκεκριμένο έργο 10.000.000€, έχοντας προσφέρει σημαντική βοήθεια σε 6.000 άπορες οικογένειες, δηλαδή 15.095 συνανθρώπους μας.