Ο Όμιλος Σαράντη και το STR8 συνεχίζουν για 2 η συνεχή χρονιά, μαζί με επιλεγμένες αλυσίδες super market, την επιτυχημένη καμπάνια Human-Up, μέσω της οποίας προάγουν την «ενσυναίσθηση» και ακούν τις ανάγκες του αντρικού νεανικού κοινού οι οποίες έχουν αλλάξει ακολουθώντας μια πιο ανθρωποκεντρική προσέγγιση, προάγοντας την ανοιχτή
επικοινωνία. Το ανανεωμένο STR8 έρχεται δυναμικά να κάνει τη διαφορά για άλλη μια φορά, με στόχο να καταπολεμήσει και να περιορίσει φαινόμενα τοξικών συμπεριφορών που συνδέονται με τα στερεότυπα. Συμμετέχει στον αγώνα ενάντια στο “bullying” (κακοποίηση και εκφοβισμό) τόσο σε νεαρές ηλικίες, όσο και γενικότερα. Το STR8 , με αφορμή την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, έρχεται να μιλήσει στο νεανικό κοινό και να προτρέψει τον άντρα
φέτος να μην φοβάται να εκφραστεί και να δείξει τα συναισθήματα του – να κάνει ελεύθερα αυτό που αισθάνεται. Σε έναν κόσμο όπου τα πράγματα γίνονται όλο και πιο σύνθετα και περίπλοκα, οι άνδρες θέλουν να ενεργήσουν με τον δικό τους τρόπο.
Φρέσκο και δυναμικό, αισιόδοξο και φωτεινό, το δημοφιλές brand για την ανδρική φροντίδα συνεργάζεται με τον φορέα Κέντρο Μέριμνας Οικογενείας και Παιδιού (ΚΜΟΠ) και με την πρωτοβουλία “Live Without Bullying” στηρίζει τη λειτουργία του, διαθέτοντας μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις του, κατά τα προγραμματισμένα in-store activations, στην
τόνωση του αγώνα κατά τoυ bullying. Το STR8 , πλήρως εναρμονισμένο με τη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης του Ομίλου, ενδυναμώνει το δικαίωμα όλων να μιλούν ανοιχτά και καταπολεμά το bullying. Ο Όμιλος Σαράντη, αναγνωρίζοντας σε βάθος την ευθύνη του ενώπιων των μελλοντικών γενεών, δεσμεύεται να παίξει το ρόλο του στην αλλαγή σε κοινωνικό, περιβαλλοντικό και ηθικό επίπεδο, με αποφάσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και στρατηγικές συνεργασίας.