Με μια πρωτότυπη ιδέα, επέλεξε η SOUL Creative Agency, να γιορτάσει τα 10 χρόνια παρουσίας της στην αγορά, προσφέροντας υπηρεσίες branding, δωρεάν, σε μία ανερχόμενη επιχείρηση. Mέσω της πρωτοβουλίας «better for_», προσκάλεσε επιχειρήσεις με προοπτική αξιόλογης και πολλαπλής – κοινωνικής, πολιτιστικής ή οικονομικής επίδρασης, να υποβάλουν τις προτάσεις τους, προκειμένου να διεκδικήσουν το έπαθλο των 100.000 ευρώ, σε υπηρεσίες branding, από την SOUL Creative Agency.
Στην πρόσκληση του «better for_», ανταποκρίθηκαν 40 επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους, οι οποίες δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα ή και το εξωτερικό. Οι συμμετοχές, αξιολογήθηκαν από επιτροπή ειδικών σε μια διαδικασία πολλαπλών σταδίων, από την οποία προέκυψαν 4 τελικοί υποψήφιοι. Κατά το τελευταίο στάδιο, οι τέσσερις ομάδες κλήθηκαν να προχωρήσουν, υπό την καθοδήγηση των μελών της κριτικής επιτροπής (μέντορες), σε αλλαγές του επιχειρηματικού τους μοντέλου, ώστε να αποτυπώνεται ο κοινωνικός τους αντίκτυπος.
Νικήτρια του «better for_», αναδείχθηκε η Action Finance Initiative, η οποία παρέχει χρηματοοικονομική υποστήριξη (χορηγία μικροπιστώσεων ποσού μέχρι 12.500 ευρώ), εκπαίδευση και καθοδήγηση σε επίδοξους και νέους επιχειρηματίες και η οποία τεκμηρίωσε τη θετική επίδραση της δραστηριότητάς της, στην ενίσχυση της οικονομικής αυτονομίας και τη μείωση της ανεργίας. Οι άλλες τρεις προτάσεις οι οποίες προκρίθηκαν στην τελική φάση ήταν, το Project Parenting – μία ολιστική πλατφόρμα εκπαίδευσης και υποστήριξης γονέων -, το Grandmama – η μεγαλύτερη πλατφόρμα εύρεσης φροντιστών για ηλικιωμένους και γενικότερα για άτομα που χρειάζονται βοήθεια – καθώς και η Orbito Travel, μια end-to-end ταξιδιωτική πλατφόρμα, για ανθρώπους περιορισμένης κινητικότητας.
Η παρουσίαση των φιναλίστ και η βράβευση της νικήτριας επιχειρηματικής ομάδας, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 22 Μαρτίου, στο Impact Hub Athens, σε εκδήλωση για τον εορτασμό των 10 χρόνων της SOUL Creative Agency, στο πλαίσιο της οποίας, βραβεύθηκαν επίσης, οι μακροβιότεροι εργαζόμενοι της εταιρείας. Στις ομιλίες τους, οι εκπρόσωποι των 4 φιναλίστ, εξήραν την εμπειρία της συμμετοχής στο «better for_», η οποία, όπως σημείωσαν, μέσω της δομημένης αξιολόγησης και της ουσιαστικής καθοδήγησης (mentorship), τις βοήθησε να βελτιώσουν ουσιαστικά το επιχειρηματικό τους μοντέλο.
Ο Παύλος Τσιάπος, Διευθύνων Σύμβουλος της SOUL Creative Agency, δήλωσε σχετικά: «Η επέτειος των 10 χρόνων σηματοδοτεί για την SOUL την ολοκλήρωση ενός πετυχημένου κύκλου, κατά τον οποίο, καταφέραμε να κατακτήσουμε ηγετική θέση, στο χώρο του branding και του design και την έναρξη ενός νέου κύκλου την επόμενη δεκαετία. Για τα ερχόμενα χρόνια, η στρατηγική μας περιλαμβάνει τρεις πυλώνες: την ανάπτυξη και την εξέλιξη των υφιστάμενων υπηρεσιών branding, design και digital, την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών και προϊόντων Β2Β και B2C και, τέλος, την επέκταση σε νέες αγορές. Αποφασίσαμε να γιορτάσουμε το ορόσημο της 10ετίας, με μια πρωτοβουλία, η οποία στηρίζει την επιχειρηματικότητα με κοινωνικό πρόσημο, επιβραβεύοντας καινοτόμες ιδέες και υποστηρίζοντας την προσπάθεια τους, να δημιουργήσουν ένα επιδραστικό brand, το οποίο θα τους βοηθήσει να αναπτυχθούν. Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της SOUL Creative Agency, για τη συμβολή τους σε αυτό το 10ετές, συναρπαστικό ταξίδι, τις εταιρείες που συμμετείχαν στο “better for_” καθώς και τα μέλη της επιτροπής, που αξιολόγησε και καθοδήγησε τους υποψηφίους μας. Συγχαρητήρια επίσης, στους φιναλίστ και τη νικήτρια ομάδα, στην οποία ανυπομονούμε να προσφέρουμε ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών branding».