Ο «Ιπποκράτης» φέρνει χαμόγελα και στα social media

    Το ταξίδι του κινητού πολυϊατρείου «Ιπποκράτης», στο πλαίσιο του προγράμματος Προληπτικής Ιατρικής που υλοποιεί το Χαμόγελο του Παιδιού για τα παιδιά της χώρας, μπορεί να «ακολουθήσει» το κοινό στο διαδίκτυο. Σημειώνεται ότι από τον Φεβρουάριο μέχρι σήμερα έχουν εξεταστεί συνολικά 8.029 παιδιά σε Κρήτη και Εύβοια, ενώ το ταξίδι συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς το Μαρούσι, τα Κύθηρα και τη Δράμα.

    Η Johnson & Johnson Καταναλωτικά Προϊόντα ΑΕΕ ως κεντρικός χορηγός του προγράμματος και σε μια προσπάθεια διεύρυνσης του μηνύματος ευαισθητοποίησης σε ό,τι αφορά στην προληπτική φροντίδα υγείας, έχει αναπτύξει τη social media παρουσία του «Ιπποκράτη».

    Συγκεκριμένα μέσω της σελίδας στο Facebook «Μόνο Χαμόγελα», το κοινό καλείται να συνδράμει τον «Ιπποκράτη» στο έργο του, υποστηρίζοντας την προσπάθειά του να φέρει το χαμόγελο σε όσο δυνατόν περισσότερα παιδιά, παρέχοντας δωρεάν εξετάσεις προληπτικής Ιατρικής. Οι φίλοι της σελίδας μετέχουν στη δράση, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη διάδοση του έργου του Ιπποκράτη, ενώ μέσα από διαγωνισμούς έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν πλούσια δώρα της Johnson & Johnson.

    Αντίστοιχα, μέσω του https://twitter.com/monohamogela στο twitter, γίνεται τακτική ενημέρωση για το ταξίδι του «Ιπποκράτη», αλλά και συχνή παραπομπή σε ενημερωτικό υλικό που αφορά σε θέματα υγείας και φροντίδας, κυρίως υπό το πρίσμα της οικογενειακής ζωής. Μια από τις βασικές πηγές άντλησης υλικού για το twitter account αποτελεί το blog www.monohamogela.gr , ένας δικτυακός τόπος που δημιουργήθηκε σε εθελοντική βάση από πρόσωπα που ευαισθητοποιούνται στα θέματα υγείας και ευζωίας, με νέα από το χώρο της προληπτικής ιατρικής και ειδήσεις που κάνουν τη ζωή της οικογένειας καλύτερη.

    Υπενθυμίζεται ότι το κινητό πολυϊατρείο «Ιπποκράτης» και η κινητή μονάδα Παιδιατρικής και Οδοντιατρικής ξεκίνησαν το ταξίδι τους τον Φεβρουάριο από την Κρήτη, όπου και παρέμειναν μέχρι και το τέλος του Μαρτίου, εξετάζοντας συνολικά 4.800 παιδιά, ενώ τον Απρίλιο βρέθηκαν στην Εύβοια, εξετάζοντας συνολικά 3.229 παιδιά.

    Επόμενοι σταθμοί της δράσης Προληπτικής Ιατρικής είναι τα Κύθηρα, τα οποία θα επισκεφτεί o «Ιπποκράτης» από τις 15 έως τις 26 Μαΐου, ενώ η κινητή μονάδα Παιδιατρικής και Οδοντιατρικής θα βρίσκεται στο Μαρούσι από τις 13 έως τις 28 Μαΐου και στη Δράμα από τις 3 έως τις 14 Ιουνίου.

    Την υλοποίηση της δράσης Προληπτικής Ιατρικής για το 2013 εξασφάλισε ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός Johnson & Johnson Corporate Citizenship Trust, ενώ στόχος του προγράμματος είναι να εξεταστούν περισσότερα από 18.000 παιδιά μέχρι το τέλος του έτους. Για τη Johnson & Johnson η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι βασική προτεραιότητα, τόσο σε διεθνές όσο και σε εγχώριο επίπεδο και για το λόγο αυτό η υλοποίηση του συγκεκριμένου  προγράμματος συνιστά μια πολύ σημαντική πρωτοβουλία που με τη στήριξη όλων των εταιρειών της Johnson & Johnson στην Ελλάδα μεταφέρει ένα μήνυμα αισιοδοξίας σε 18.000 παιδιά.