Η Henkel Consumer Brands και το Dixan επιστρέφουν και φέτος στην παραλία Αγίου Νικολάου της Αναβύσσου, στα πλαίσια του επιτυχημένου προγράμματος τους «Καθάρισε σε Βάθος – Καθάρισε στην Πηγή». Ένα χρόνο μετά από τον πρώτο καθαρισμό στο ίδιο σημείο, η ομάδα εθελοντών της Henkel Consumer Brands μαζί με τον ηθοποιό Νίκο Κουρή, ένωσαν τις δυνάμεις τους και έδωσαν ένα ηχηρό μήνυμα αποδεικνύοντας ότι δεν αρκούν μεμονωμένες προσπάθειες για να διατηρηθεί ένα μέρος καθαρό.
Με γνώμονα την ευθύνη που έχουμε όλοι μας για την προστασία του περιβάλλοντος, 50 εθελοντές της Henkel Consumer Brands αφιέρωσαν την ημέρα τους καθαρίζοντας σε βάθος την παραλία από σκουπίδια και πλαστικά που είχαν συγκεντρωθεί μέσα σε ένα χρόνο. Σχεδόν 1 τόνος απορριμμάτων συγκεντρώθηκε στην προσπάθεια να καθαρίσει η ακτή και όλοι να απολαύσουν ένα καλοκαίρι γεμάτο καθαρές παραλίες και γαλαζοπράσινα νερά. Η δέσμευση της Henkel Consumer Brands και του Dixan για έναν πλανήτη πιο καθαρό αποτελεί κατευθυντήρια δύναμη για όλες τις δράσεις του προγράμματος «Καθάρισε σε Βάθος – Καθάρισε στην Πηγή», αναγνωρίζοντας ότι χρειάζεται διαρκής αγώνας, ώστε να αλλάξει τελείως η αντίληψη όλων μας γύρω από τη βιωσιμότητα.
«Το καλοκαίρι μπήκε δυναμικά με τον καθαρισμό της παραλίας Αγίου Νικολάου της Αναβύσσου. Ένα χρόνο μετά τον πρώτο καθαρισμό στο σημείο με το πρόγραμμα “Καθάρισε σε βάθος, Καθάρισε στην πηγή” του Dixan, ήρθαμε αντιμέτωποι με τα ίδια προβλήματα και την ίδια ανάγκη για άμεση δράση. Όλοι εμείς στην Henkel λειτουργήσαμε σαν ομάδα για να απολαύσουμε ένα καλοκαίρι χωρίς σκουπίδια και πλαστικά. Δεν αρκεί μια μόνο δράση για να έρθει η αλλαγή, αλλά είναι ένας συνεχής αγώνας», δήλωσε η Στρατηγούλα Βαμβαλή, Marketing Director για την Ελλάδα και Κύπρο, Henkel Consumer Brands.