Οι προσπάθειες που κάνει η Xerox στον Τομέα της Βιωσιμότητας αναγνωρίστηκαν στην Έκθεση Sustainability Leaders 2024 της Quocirca για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Η ετήσια έκθεση αναλύει την πρόοδο των εταιρειών εκτυπώσεων αναφορικά με τους στόχους βιωσιμότητας και τη μείωση του περιβαλλοντικού τους αντίκτυπου.
«Δέσμευση της Xerox αποτελεί η αξιοποίηση της τεχνολογίας και των υπηρεσιών για την αύξηση της αποδοτικότητας στο χώρο εργασίας, ενώ συγχρόνως βοηθά τους πελάτες να επιτύχουν περισσότερη βιωσιμότητα», δήλωσε ο Terry Antinora, Senior Vice President και επικεφαλής προϊόντων και μηχανικής στη Xerox. «Μέσω καινοτομιών όπως η υπηρεσία Verified Carbon Neutrality Service και το CareAR, εδραιώνουμε την πρωτοκαθεδρία μας στην ολοκληρωμένη προσφορά προϊόντων, υπηρεσιών και λύσεων με βιώσιμο προσανατολισμό».
Καθώς οι αξιολογήσεις βιωσιμότητας έχουν καταστεί κρίσιμες για την ανάλυση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων σε ολόκληρο τον κλάδο της εκτύπωσης, η έκθεση αναγνωρίζει την Υπηρεσία Επαληθευμένης Ουδετερότητας Άνθρακα. Η συγκεκριμένη υπηρεσία ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2024 και αναπτύχθηκε σύμφωνα με το πρότυπο ουδετερότητας άνθρακα ISO 14068, παρέχοντας στους πελάτες των Υπηρεσιών Διαχειριζόμενων Εκτυπώσεων αξιολογήσεις αποτυπώματος άνθρακα, υποστήριξη σχεδιασμού μείωσης και πιστώσεις άνθρακα. Η Xerox χρησιμοποιεί επίσης ενεργά την τεχνητή νοημοσύνη για να βελτιώσει την απόδοση των συσκευών και την ποιότητα της υπηρεσίας. Υπολογίζεται ότι πάνω από 850 μετρικοί τόνοι CO2e έχουν εξοικονομηθεί με απομακρυσμένες υπηρεσίες, οι οποίες τροφοδοτούνται από το AI και το CareAR.
Η έκθεση επιβραβεύει τη Xerox για το καταξιωμένο πρόγραμμα κυκλικότητας, το οποίο συμπεριλαμβάνει τη σχεδίαση, την κατασκευή, τη χρήση, καθώς επίσης και τον συσχετισμό με το κανάλι διανομής. Η Xerox έχει καταστήσει υποχρεωτική την ολοκλήρωση των μαθημάτων των συνεργατών της για τη συμμετοχή στα κύρια προγράμματα πωλήσεων και κινήτρων. Αυτό περιλαμβάνει παροχή υποστήριξης στους συνεργάτες με καμπάνιες και πληροφόρηση πριν από τις πωλήσεις, ώστε να συμπεριλάβουν τη βιωσιμότητα στις συζητήσεις τους με τους πελάτες.
Όπως αναφέρει η Quocirca: «Η Xerox υποστηρίζει ενεργά οργανισμούς στη δημιουργία και διατήρηση βιώσιμων χώρων εργασίας, ενώ διαθέτει μια αυξανόμενη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών που έχουν σχεδιαστεί με στόχο τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Έχει μια σαφή στρατηγική για να βελτιώσει τα προϊόντα της με νέα περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά και να επεκτείνει τις υπηρεσίες της για να επικεντρωθεί στην ψηφιακή αυτοματοποίηση ροής εργασιών, αξιοποιώντας λύσεις με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, όπως η ρομποτική αυτοματοποίηση διεργασιών και η έξυπνη επεξεργασία εγγράφων».