Το Πρόγραμμα 52 Εβδομάδων της ΑΒ Βασιλόπουλος

Η Εταιρική Υπευθυνότητα είναι μέρος της ταυτότητας της ΑΒ Βασιλόπουλος. Η συνεχής στήριξη της Ελληνικής Τράπεζας Τροφίμων από την ίδρυση της (από τον Γεράσιμό Βασιλόπουλο το 1995) μέχρι και σήμερα, όπως και η υποστήριξη φορέων και ιδρυμάτων, αποτελούν πάγια στάση της, στρατηγική απόφαση και αναπόσπαστο κομμάτι της κουλτούρας της.

Σε αυτό το πλαίσιο, η ΑΒ Βασιλόπουλος ξεκίνησε στις 30 Σεπτεμβρίου ένα  μεγάλο Πανελλαδικό πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας για τη στήριξη των τοπικών κοινωνιών με τίτλο «52 εβδομάδες, 52 Δράσεις σίτισης και φροντίδας σε όλη την Ελλάδα». Στόχος της εταιρείας είναι να χρηματοδοτήσει 52 φορείς ανά την Ελλάδα, και να βοηθήσει εκατοντάδες συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη.

Παράλληλα, η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες και τους προμηθευτές της να γίνουν κρίκοι αυτής της μεγάλης αλυσίδας αλληλεγγύης. Οι πελάτες της ΑΒ μπορούν να συνεισφέρουν, είτε αγοράζοντας τα προϊόντα και τα κουπόνια καλού σκοπού (τα καθαρά έσοδα, από τις πωλήσεις των οποίων θα δοθούν στους 52 φορείς), είτε συγκεντρώνοντας τρόφιμα στα ειδικά καλάθια που βρίσκονται στα καταστήματα. Επίσης αρκετοί προμηθευτές προσφέρουν ποσοστά από τις πωλήσεις προϊόντων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Έως τις 23 Μαρτίου έχουν ήδη δοθεί € 92.448 σε δωροεπιταγές στους 24 πρώτους φορείς που συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Επιπλέον, τους τρεις πρώτους μήνες εφαρμογής του προγράμματος η εταιρεία πέτυχε:

o    την παράδοση προϊόντων αξίας € 125.095 στους φορείς συνεργασίας
o    έσοδα ύψους € 13.514 από την πώληση 41.174 προϊόντων αλληλεγγύης  
o    να διανείμει 2.247 σακούλες με τρόφιμα  έχουν συγκεντρωθεί από τους πελάτες των καταστημάτων  για την ενίσχυση του προγράμματος

Σχετικά με τη βιωσιμότητα των προϊόντων

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, είναι η πρώτη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, που δεσμεύεται για την παροχή ποιοτικών και βιώσιμων εγχώριων αλιευμάτων συμμετέχοντας από τον περασμένο Οκτώβριο, στο «πρόγραμμα βελτίωσης βιωσιμότητας αλιευτικού στόλου» της WWF. Πρόκειται για ένα διεθνές εργαλείο του οργανισμού, που εφαρμόζεται για πρώτη φορά στη Μεσόγειο και βοηθά στη διαμόρφωση ενός πλαισίου συνεργασίας, τόσο με τους αλιείς όσο και με την αγορά, για την πιστοποίηση της βιωσιμότητας των αλιευτικών στόλων ανά τον κόσμο.

Σύμμαχοι σε αυτή την προσπάθεια είναι η ΑΒ Βασιλόπουλος, οι  αλιείς γρι-γρι της εταιρείας εμπορίας ψαριών «Μανιός» στην Καβάλα και το Ινστιτούτο Αλιευτικής Έρευνας (ΙΝΑΛΕ). Το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί σε τρία χρόνια και αφορά κυρίως τους πληθυσμούς σαρδέλας και γαύρου. Στόχος είναι να διατηρηθεί βιώσιμο το επάγγελμα των ψαράδων, να επιτευχθεί η ορθολογική διαχείριση του πληθυσμού των ψαριών καθώς και η διάθεση ποιοτικών και αξιόπιστων προϊόντων στους καταναλωτές.