«Δες το αλλιώς»: Υλοποίηση εκπαιδευτικών Webinar για την εξυπηρέτηση πελατών με οπτική και κινητική αναπηρία

Η Black Light, ακολουθώντας πιστά την δέσμευση της να κάνει προσβάσιμες τις επιχειρήσεις της χώρας μας, συνεχίζει τις δράσεις της με πολύτιμους συμμάχους  για ακόμη μία χρονιά, την ΠΕΝΤΕ ΑΕ Γαλαξίας, την Deva Group και την Henkel.  Σε συνέχεια των δια ζώσης εκπαιδεύσεων για τα supermarket Γαλαξίας, η ομάδα των έμπειρων στελεχών της Black Light, διεξήγε εκπαιδευτικά Webinars για πάνω από 240 εργαζόμενους από όλη την Αττική. Οι συμμετέχοντες, είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε διαδραστικό παιχνίδι εξοικείωσης με την συμπεριληπτική γλώσσα και κατανόησης της έννοιας της αναπηρίας, να εκπαιδευτούν από άτομα με και χωρίς αναπηρία στις ενδεδειγμένες τεχνικές εξυπηρέτησης τυφλών και κινητικά ανάπηρων  πελατών και να συζητήσουν απορίες και προβληματισμούς γύρω από την προσβασιμότητα γενικότερα.

Μετά το τέλος της εκπαίδευσης, ορισμένοι από τους εργαζόμενους δήλωσαν:   

«Ήταν ένα σεμινάριο ποιοτικό και επιμορφωτικό, με χρήσιμες και κατανοητές πληροφορίες με πρακτική αξία  για όλες/ους μας.» 

«Ήταν μια εκπαίδευση διαδραστική, κατατοπιστική και εξαιρετικά ευχάριστη! Σας ευχαριστούμε που μας μάθατε πως να εξυπηρετούμε ισότιμα και αποτελεσματικά τους ανάπηρους πελάτες μας!»

Η καμπάνια «Δες το Αλλιώς» απέσπασε Gold βραβείο για το 2025  στα “Loyalty Awards” που διοργανώθηκαν από την Boussias events, στην κατηγορία Best CSR Initiative!